חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמחצית הדירות בפרוייקט ה'קאנטרי פארק' במבשרת של חברת ברזאני נמכרו כבר בשלב הפרי-סייל 

חברת ברזאני רושמת נתון מדהים: 21 דירות נמכרו בשלב הפרי-סייל מתוך 41 בסכום כולל של כ- 60 מיליון ₪

חברת ברזאני מעדכנת השבוע כי בשלב הפרי-סייל שהסתיים בימים אלה, נמכרו מחצית מהדירות שיצאו לשיווק בשלב הראשון של הפרויקט. 

DEVISION3

פרויקט המגורים "קאנטרי פארק " של חברת ברזאני, ממוקם בלב מבשרת ציון, כולל 71 יחידות דיור ב- 5 בניינים  המשיקים לכניסה לנחל חלילים, וממוקם במרחק הליכה מהקניון, מרכז מסחרי, בנק, קופות חולים, בתי קפה ולצידו פארק ענק וקאנטרי קלאב חדש אשר יכלול בריכת שחייה, מתקני ספא, חוגים ועוד.

הבניינים צופים לכיוון ירושלים ונהנים מאור ושמש מירבית בשעות היום.

השלב הראשון של הפרויקט כולל 41 יחידות דיור, כאשר 21 דירות כבר נמכרו בשלב הsale pre  בתמורה כוללת של כ-60 מיליון ₪. השלב השני בפרויקט יכלול כ-30 דירות ושיווקו יחל בתחילת 2020. עלות ממוצעת של דירת 4 חדרים  בפרויקט עומדת על כ-3.5 מיליון ₪. ודירות 3 חדרים על 2.6 מיליון ₪. איכלוס שלב א' צפוי כבר בדצמבר 2020.

DEVISION3

דיין בר, מנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת ברזאני ציין כי "אנו שמחים לפתוח את שיווק הפרויקט במבשרת ציון שהינו פרויקט ייחודי המשקף שילוב נדיר בין איכות חיים מעולה ומיקום מרכזי הכולל שירותי בריאות, בילוי ופנאי, מתקני ספורט, פארק, בנקים ועוד לדייריו. מדובר בפרויקט משגשג שאני מאד מחובר אליו ברמה האישית. אנחנו לא מופתעים מהביקוש הגדול ואני מאמין שכל מי שמעונין לרכוש דירה בסביבה נהדרת וליהנות מאיכות חיים, שכנים טובים ומיקום נדיר, יחד עם נגישות וקירבה לכל מה שצריך כדי לחיות את החיים הטובים במבשרת, ימצא את מקומו בפרויקט".

חברת  ברזאני  פעילה מעל שלושה עשורים בתחומי התשתיות והבנייה למגורים. החברה צברה ניסיון רב בניהול פרויקטים גדולים ומגוונים ומתמחה בעבודה מול רשויות מקומיות וחברות עירוניות בתחום התשתיות. בשנים האחרונות האיצה החברה את הפעילות בתחום המגורים. לחברה ניסיון מוכח בעשרות פרויקטים בתחום יזמות למגורים, חלקם הושלמו וחלקם בתהליך, כמו כן פעילה החברה ב-20 פרויקטים בהתחדשות עירונית תמ"א 38.

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן