חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנהלת המרכז הרפואי הדסה הודיעה לעובדים כי תנאי הסגר ההדוק חלים על העובדים שאינם חיוניים ולא התחסנו

הנהלת הדסה לעובדים: עובדים שלא התחסנו והם אינם חיוניים ע״פ קביעת ההנהלה, לא יוכלו להגיע לעבודה וחלים עליהם תנאי הסגר ההדוק עליו החליטה הממשלה.

החלטה זו התקבלה על מנת שלא לסכן את עובדי בית החולים שלא לצורך ולא לסכן את המטופלים בתקופת הסגר ההדוק, שיכנס לתוקפו בתאריך 7/1 בחצות.

לאור התחלואה הגוברת והיקף חולי הקורונה בבית החולים, החשד להתפשטות המוטציה הבריטית ומכאן גם הגידול בהיקף החולים בקרב הצוותים ומתוך דאגה לשלומם של המטופלים והעובדים, הוחלט על ידי הנהלת המרכז הרפואי כי רק עובדים שחוסנו, מחלימים מקורונה או משתתפים בניסוי של החיסון הישראלי, שהינם חיוניים, יוכלו להגיע לעבודה בתקופת הסגר ההדוק עליו הכריזה ממשלת ישראל, ואשר יכנס לתוקפו החל מה-7/1 בלילה.

העובדים הללו ישהו בחופשה, כאשר החלטה סופית בעניין הדיווח והתשלום בגין ימים אלה – תתקבל ע"פ מה שייפסק במדינת ישראל לגבי עובדים בלתי חיוניים כאמור, שאינם מגיעים לעבודה.

כמו כן, העובדים שאינם מחוסנים לא יוכלו לשלוח את ילדיהם למסגרות הפועלות עבור ילדי העובדים החיוניים של הדסה, צעד זה נעשה גם הוא כדי לשמור על ילדי העובדים החיוניים ומשפחותיהם.

לעובדים ניתנת האפשרות להגיש בקשה לוועדת חריגים, אשר תדון בנסיבות האישיות למקרים של אי התחסנות וקביעת חיוניות העובד.

בהדסה מדגישים כי עבור מי שטרם חוסן ומעוניין להתחסן, תפתח עמדת חיסון מהירה בבית החולים ממחר- יום חמישי וככל שידרש. כפי שצויין עמדת חיסונים זו תהיה לעובדי ביה"ח בלבד.

מחלקת הקורונה בהדסה – צילום: דוברות המרכז הרפואי הדסה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן