חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ב.ד.ה. הרב גרשון אדלשטיין הלך לעולמו

לפני זמן קצר הלך לעולמו הרב גרשון אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז׳ וממשיכו של הרב חיים קנייבסקי זצ"ל. בתקופה האחרונה חלה התדרדרות במצבו, ומתחילת השבוע אושפז במרכז הרפואי מעייני הישועה. מועד ההלוויה בשעה 16:00 מהיכל ישיבת פוניבז'

בהודעה של המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' על פטירתו נכתב: "המרכז הרפואי ׳מעיני הישועה׳ מודיע בצער רב על פטירתו של מרן ראש הישיבה הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל.

יחד עם כל עמך ישראל אנו מתעטפים ביגון ובאבל. תמיד היווה נר לרגלנו. דמותו תחסר לנו. מי יתן לנו תמורתו".

מארגון הצלה נמסר: "אבי אבי רכב ישראל ופרשיו. המומים ומזועזעים עד דכדוכה של נפש בהישמע הבשורה הנוראה בשבר הגדול בעלותו בסערה השמיימה, של אבינו רוענו, מאור התורה, רבם של ישראל מרן ראש הישיבה, הגאון הגדול רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק"ל, אשר היה לרועה צאן של כלל עם ישראל מזה עשרות בשנים והדריכם בתורה ובהלכה כנשוא האומן את היונק בכל צעד ושעל ובכל פרט ופרט מתוך עמל התורה ומסירות עד אין קץ.

יו"ר הצלה, הרב אשר שלומוביץ, שטיפל באופן קבוע במרן ראש הישיבה והיה חלק מהצוות הרפואי בביתו אמר: "מרן ראש הישיבה היה לנו למורה דרך ולאבא בכל דבר ועניין. עשינו כל שביכולתנו בכדי לסייע למרן. זו אבידה בלתי נתפסת, ברוך דיין האמת."

ארגון הצלה על מאות מתנדביו נערך לאבטחת הלוויה שתיערך בעיר בני ברק וצפויים לקחת בה רבבות מעם ישראל".

הרב זצ"ל כותב אות בספר תורה בערב חג השבועות. צילום: יוסי רוזנבלום

גם באיחוד הצלה הגיבו לפטירת הרב ואמרו: "בארגון 'איחוד הצלה' יחד עם כל בית ישראל מבכים על פטירתו של *מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק״ל*, נשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה וראש ישיבת פוניבז' בבני ברק.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "אלפי מתנדבי איחוד הצלה, רבני הארגון וחברי ההנהלה הארצית מבכים בדמעה ובלב מורתח את הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק״ל. מי יורה עצה מי יבין שמועה, כלי מלחמה אבדו ונפלו גיבורים".

בארגון נערכים ללוויית הענק הצפויה בעיר בני ברק. מאות מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בני ברק באמבולנסים ואופנועי החירום של הארגון תוך סיוע של מאות מתנדבי איחוד הצלה מכל רחבי הארץ יאבטחו רפואית את מסע ההלוויה.

נִצְּחוּ אֶרְאֶלִּים אֶת הַמְּצוּקִים וְנִשְׁבָּה אֲרוֹן הַקֹּדֶשׁ".

יחידת הכלבנים שולחים ניחומים למשפחה האבלה ולכל בית ישראל ואומרים: "יחידת יכ"ל מרכינה ראש, עם פטירת מרן ראש הישיבה, הגאון הגדול רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק"ל. אנו שותפים לצער המשפחה, ולצער עם ישראל כולו".

ואילו דבריו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף על פטירתו של ראש הישיבה מרן הרב אדלשטיין זצ"ל: "בעצב וביגון רב קיבלתי את ההודעה המרה על פטירתו של ראש הישיבה מרן הרב אדלשטיין זצ"ל.

מרן הקדיש את כל חייו ללימוד התורה למען עם ישראל. דגל ופעל רבות לאחדות העם ולחינוך ילדי ישראל.

אני שולח תנחומים לבני משפחתו ולרבבות תלמידיו".

630 דירות חדשות נבנו בהתחדשות עירונית בשלושה פרוייקטים בעיר

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן