חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת כסאות משרדיים – כך תבחרו את הכיסא המושלם למשרד!

קרדיט תמונה: FREEPIK

אחת מהמשימות הכי מאתגרות מבחינתכם תהיה לבחור רהיטים חדשים למשרד. מצד אחד תרצו לשדרג את המשרד על מנת להשאיר רושם חיובי בפני הלקוחות. מצד שני ישנה חשיבות להפוך את המשרד ליעיל ופרקטי לצורך ביצוע העבודה. אחד מהרהיטים הכי חשובים במשרד הוא הכיסא המשרדי שעליו אתם הולכים לשבת כל היום. שעות רבות תמצאו את עצמכם יושבים על הכיסא, לכן הוא חייב להיות אידיאלי בשבילכם. אילו פרמטרים יעשו את ההבדל בין בחירה מוצלחת יותר לבין בחירה מוצלחת פחות? מדובר על בחירה שיכולה להשפיע על הרווח שאותו תרוויחו מהעבודה בעסק.

התאמת הכיסא לכל עובד

זוהי נשמעת לכם כמו משימה קשה, אך יש לה חשיבות עליונה להמשך. הכיסא חייב להיות כזה שמתאים לעובד שאמור לשבת עליו רוב הזמן. אם מדובר על כיסא שעובדים רבים יושבים עליו, תצטרכו לנסות להתאים אותו לרובם. הבעיה היא שלכל אחד יש מימדי גוף שונים, לפיכך לא כל כיסא יהיה מתאים לכל אחד מהעובדים. תרצו לדעת כי העובדים ישבו בנוח על הכיסא, דבר שיאפשר להם לבצע את העבודה בהספק הרצוי מבחינתכם. אל תחששו לשתף את העובדים בבחירת כסאות משרדיים, תראו להם שאכפת לכם מדעתם.

תמיכה טובה לגב בעת הישיבה

הישיבה על כסאות משרדיים תהיה ממושכת, אנו מדברים בחלק מהמקרים על שעות ארוכות כל יום. אם הכיסא לא יהיה עם תמיכה טובה לגב, התוצאות עלולות להיות עגומות. ישנם עובדים שמספרים כי הישיבה הממושכת על הכיסא המשרדי פגעה להם בבריאות. כדי שמציאות כזאת לא תתרחש יהיה עליכם להעניק לגב את התמיכה הנדרשת. כל אחד מהעובדים ירצה לדעת כי הוא יסיים את יום העבודה בדיוק כפי שהוא התחיל אותו. ברגע שיש תמיכה טובה לגב, המון בעיות אחרות יפתרו כלא היו.

הנוחות משפיעה על ההספק

כאשר נבחן את הנוחות של הכיסא נבין כי לכל אחד מאיתנו יש סטנדרטים קצת אחרים. אם למישהו אחד נוח כיסא משרדי מסוג אחד, למישהו אחר תהיה עדיפה לכיסא משרדי אחר לגמרי. הנוחות היא קריטית כדי שהעבודה במשרד תהיה אפקטיבית לאורך כל ימות השנה ללא הגבלה. כסאות משרדיים מגיעים בצורות ובסגנונות שונים, לכן כל אחד צריך לבחון היטב את הכיסא שאותו הוא עומד לרכוש. אל תעשו בחירה שבדיעבד תהיה בחירה שתתחרטו עליה.

כיסא משרדי שנראה טוב

לסיום אי אפשר שלא לדבר על כך שאותם כסאות משרדיים חייבים להיראות טוב. בטח אם הם מפוזרים במשרד באזורים שונים אליהם אמורים להגיע גם לקוחות. הלקוחות מקבלים רושם על המשרד ועל הצוות בהתאם לריהוט שנמצא בו. אם אותם כסאות לא יראו טוב, הרושם הראשוני עשוי להיות פחות טוב. תחפשו כסאות שיהיו נוחים, אך בו בזמן גם כאלה שניתן לראות עליהם עד כמה הם איכותיים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן