חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשורה טובה: תאגיד הגיחון במבצע למחיקת ריבית והצמדה לצרכנים

בימים אלו מקיים תאגיד הגיחון מבצע למחיקת ריבית והצמדה לצרכני המים בירושלים, במבשרת ציון ואבו גוש, המבצע שהחל כבר בתחילת תקופת הקורונה ימשך עד 30.06.21 ובמסגרתו יוכלו צרכנים ביתיים בעלי חוב להסדיר את חובם בהסדר תשלומים נוח וליהנות ממחיקת חיובי הריבית וההצמדה לצרכנים אשר יעמדו במלוא ההסדר.

אבי בלשניקוב, יו"ר דירקטוריון חברת הגיחון וחברי הדירקטוריון בירכו על המבצע במיוחד נוכח תקופה מאתגרת זו של התמודדות עם משבר הקורונה.

מ"מ מנכ"ל התאגיד, מר אלי כהן אמר על המבצע: "תאגיד הגיחון רואה את השירות ללקוחותיו כראשון במעלה ובימים אלה, בהם צרכנים רבים מתמודדים עם ההשלכות של משבר הקורונה, אנו מאפשרים לשלם את החוב המקורי בו בעת שאנו מוחקים בעבורם סכומים לא מבוטלים של ריבית והצמדה בתמורה להתחייבות התשלום.

במהלך תקופת המבצע שימשך עד ה 30.06.21 יוכל כל צרכן ביתי אשר צבר חוב בגין חיובי מים וביוב לפנות לתאגיד ולהסדיר את חובו במסגרת המבצע, תוך ויתור מלא של התאגיד על סכום החוב הנובע מריבית והצמדה ובתנאי לעמידה מלאה של הצרכן בהסדר התשלומים שנקבע להסדרת תשלום החוב המקורי.

התאגיד יהיה רשאי לבטל את ההסדר במידה והצרכן לא יעמוד באחד התנאים. אנו רואים במבצע זה חשיבות עליונה בתקופה זו ושירות בעל ערך מוסף שיקל על צרכנים רבים".

ניתן לקבל מידע נוסף באתר האינטרנט של הגיחון ובמוקד הטלפוני שמספרו *2070.

צילום: שלומי אמסלם

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן