חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעיריית ירושלים לממשלה? סרה"ע חגית משה נבחרה לראשות הבית היהודי

מעיריית ירושלים לממשלה? חגית משה נבחרה לראשות הבית היהודי

סגנית ראש העיר, חגית משה נבחר הערב ברוב קולות לתפקיד יו"ר מפלגת הבית היהודי, מה שנותר מהמפד"ל.

משה, אשת עשייה ירושלמית ודמות בולטת מאוד בפוליטיקה המקומית, צפויה כעת לאחד את אנשי מפלגות הימין מבן גביר ועד אופיר סופר  ובצלאל סמוטריץ' לרשימה אחת שתכלול למעשה את איחוד הימין בבחירות הקרובות.

גורמים נוספים עשוים להיכנס למפלגה אחת תחת משה שאמורה להביא לאחדות בימין, משימה לא פשוטה בימים אלו, רגע לפני הבחירות החדשות.

למשה יש עבודה רבה לפניה בשיקום מפלגת הבית היהודי אך היא נהנית במקביל מתמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וצפויה אחרי הבחירות, יחד עם חברי הרשימה שהיא תאחד, לתמוך בו לראשות הממשלה.

חגית משה, צילום: יח"צ

עדיין לא ברור מה ההשפעה של הבחירה במשה על המפה הפוליטית בישראל לקראת הבחירות הקרובות אך בסקרים שיפורסמו מחר כבר יש מי שמצפים למנדטים רבים למפלגה החדשה ומנגד לירידה בכמות המנדטים של מפלגת ימינה ותקווה חדשה.

רה"ע משה ליאון שכבר הבין שייאלץ להפרד מסגניתו מסר לפני זמן קצר: "מברך את חגית משה, סגניתי וממונה על תיק החינוך, שנבחרה הערב לעמוד בראשות מפלגת הבית היהודי.

חגית משה ומשה ליאון, צילום: דוברות עיריית ירושלים

חגית פעלה ופועלת לטובת העיר ירושלים ותושביה, זכות גדולה לעיר שאלו נבחרי הציבור שלה, אני מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש".

יו"ר תנועת אמונה, ליאורה מינקה הצטרפה לברכות ואמרה: "ברכות לחברתנו חגית משה שנבחרה הערב לעמוד בראש מפלגת הבית היהודי.

משמח שדווקא המפלגה הדתית היא זאת שבחרה באישה לעמוד בראשה.

חגית היא אישה מוכשרת שפעילותה הציבורית בירושלים ומחוצה לה מוכרים לרוב.  מעבר להישג האישי המרשים, זהו הישג לנשים בכלל ולנשים הדתיות בפרט.

יש לקוות כי ההישג הזה יוביל עוד ועוד נשים לפעול ולהוביל במרחב הציבורי. בהצלחה חגית".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן