חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירידה במשקל עם כדורי הרזיה

ירידה במשקל עם כדורי הרזיה

אנחנו נתחיל עם גילוי נאות: המאמר הבא נועד כדי לתת לכם קצת מידע על התפקיד של כדורי הרזיה בתהליך ירידה במשקל. כמובן, אין לראות במאמר הזה תחליף לייעוץ רפואי או לליווי של תזונאי מנוסה. הרי, אנחנו לא מכירים אתכם באופן אישי ואנחנו לא רוצים חלילה, לגרום לנזק שלא במודע.

כעת, לאחר שהבהרנו זאת היטב, בואו נדבר קצת על 'הפטנט', שמאפשר לכם לרדת במשקל בקלות רבה יותר. לאורך השנים האחרונות המודעות למשקל הגוף ממש לא נוגעת רק למימד הויזואלי, למרות שבהחלט יש לו מקום. אלא, רבים מבינים כי בשביל לחיות אורח חיים בריא, כדי להרגיש טוב יותר, עליהם לעבור לתזונה מאוזנת ולנהל שגרה המתובלת בפעילות ספורטיבית. בעידן בו אנחנו חשופים לאוכל לא בריא לעיתים קרובות, ברחוב, בתכניות הבישול ובאירועים, הרי שגם אם אנחנו מודעים להשלכות ההרסניות של משקל עודף על איכות החיים שלנו, לא תמיד קל לעשות את השינוי. במאמר הבא נדבר על היתרונות של תוסף תזונה המסייע בהורדה במשקל, נדבר קצת על שינוי הרגלים ועל התפקיד שלכם בשינוי אותו אתם מעוניינים לראות בחייכם.

למה זה כל כך קשה לרדת במשקל

לפני שנדבר על כדורי הרזיה ועל המרכיבים שמסייעים לגוף לעבור את השינוי, הרי שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו, מדוע התהליך קשה כל כך? למה זה לא מספיק לקבל את ההחלטה המוכרת: ממחר נתחיל בדיאטה? לכך יש כמה סיבות:

לא תמיד הגוף מסתגל במהירות לשינוי

היום אנחנו יודעים כי תהליך של דיאטה לא תמיד מתקדם במהירות, משום שיש פער בין ההחלטה שקיבלנו ובין הרגע בו הגוף מסתגל לשינוי. לדוגמא, מי שרגיל לאכול מספר גבוה של קלוריות ביום, לאורך שנים, הרי שהגוף מרגיש שובע רק אחרי שהגוף צרך את מספר הקלוריות האמור. כאשר בוחרים להפחית בכמות הקלוריות הנכנסת לגוף, הרי שהתגובה ברגע הראשון תהיה של מחסור. כלומר, הגוף יאותת לנו כי הוא לא שבע עדיין, כך שהפיתוי להמשיך לאכול יהיה קשה מנשוא. חשוב לזכור, כל תהליך של ירידה במשקל דורש מאיתנו סבלנות, בניסיון ללמד את הגוף מחדש, איך לאכול נכון.

קשה לשנות הרגלים

כל הרגל הוא משהו שאנחנו מתקשים לשנות. ככל הנראה, הרצון ללכת על המוכר והבטוח, הוא צורך קיומי שהתפתח בשנים של אבולוציה. בני אדם אוהבים את המוכר ולכן, חלקים עצומים מהפעולות אותן אנחנו עושים ביום, יום, אנחנו עושים 'על אוטומט'. מחקרים בדקו ומצאו כי על מנת לקבוע הרגל חדש, עלינו להטמיע אותו בתוך פרק זמן של עשרים ואחד יום לפחות, בלי לוותר. עד אותו הרגע, הרי שהפיתוי לחזור לדפוסים הישנים הוא כל כך גדול, עד שהמוח שלנו צריך להקדיש משאבים אדירים, כדי לזכור לדבוק בהרגל החדש. זה לא אומר כי אתם לא יכולים להטמיע אורח חיים ספורטיבי בחיים שלכם או לאכול טוב יותר, הדבר בהחלט אפשרי, אבל לפחות בהתחלה, הרי שהמנגנון האבולוציוני הקדום, הקיים בכל אחד מאיתנו, עלול להקשות עלינו מאוד.

איך תוסף תזונה יכול להועיל ולהאיץ את השינוי

אנחנו מקווים כי אתם כבר מבינים שתהליך ירידה במשקל הוא לא משהו שמתרחש פעם אחת, מדובר על תהליך ארוך הדורש הטמעה של הרגלים חדשים. היתרון של כדורי הרזיה הוא להכניס לגוף מרכיבים, אשר יאפשרו לו לצלוח את תהליך המעבר, עם הטמעה של הרגלים חדשים, בקלות רבה יותר.

ספירולייט הוא מוצר חדשני, בפיתוח ישראלי. מדובר על כדור הרזיה, עשוי רכיבים טבעיים בכשרות בד"צ העדה החרדים ירושלים. ברשימת המרכיבים תמצאו מאכלים המוגדרים בתור: 'סופר פוד', כמו: ספירולינה, גואר גם, חומצה לינולאית ותמצית פרי האסאי. המרכיבים הללו עוזרים ליצירת תחושת שובע בגוף, מחזקים את המערכת החיסונית, מסייעים לתפקוד של מערכת העיכול וכן הלאה.

כך, על ידי שימוש בתוסף תזונה פשוט, ביחד עם הטמעה של הרגלים חדשים, הכוללים צריכה של תזונה מאוזנת ובריאה יותר, קיום פעילות ספורטיבית ביום, יום, אפשר להגיע לתוצאות מרחיקות לכת.

מוזמנים לנסות בעצמכם.

צילום: ספירו מעבדות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן