חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במרכז הרפואי הדסה מבהירים: "אנחנו לא נסגרים"

במרכז הרפואי הדסה עין כרם הודיעו היום כי הפרסומים על אי מילוי החובות של משרד הבריאות למרכז הרפואי הדסה עין כרם אינם נכונים.

וכך נכתב בהודעה: "בעקבות טעות בפרסום של אחד מהעיתונים בה נטען לכאורה, כי משרד הבריאות לא ממלא התחייבויות והדסה אמורה להסגר, הדסה מבקשת להדגיש כי בישיבה שהתקיימה היום עם שר האוצר, סגנו וצמרת האוצר, חזר והדגיש שר האוצר את מחוייבותו לבתי החולים הציבוריים, לרבות הדסה.

שר האוצר הקריא את הנייר שהוא עצמו כתב, ובו מחוייבות מפורשת להמשך תמיכות בבתי החולים הציבוריים לכל שנת 2021 בתמיכות שלא יפחתו מהתמיכות ב- 2020.

שר האוצר חזר והדגיש, כי תוקם וועדה שתכלול את האוצר, הבריאות ונציגי בתי החולים הציבוריים, אשר תביא לידי סיום את אפליית בתי החולים הציבוריים ותגבש מודל תפעול שיאפשר קיום הוגן לבתי חולים אלה.

מנהלי בתי החולים הודו לשר ולסגן השר, ועל מנת לוודא שהדרג המקצועי יישם את הנחיות השר נקבעה פגישת מעקב לעוד שבוע.

במקביל, השר הנחה את החשב הכללי לעמוד על המשמר ולדאוג לתזרים הכספי, המקדמות, לבתי החולים הציבוריים, לרבות מקדמה מיידית להדסה, על מנת שיוכלו לשלם לספקים ולשלם שכר לעובדים במועד.

בישיבה הובעה ביקורת מרומזת על משרד הבריאות, על כי הינו מעכב פרסום מענקי תמיכה הנחוצים להעברת המקדמות לבתי החולים המתמודדים בחזית הקורונה באמצעים חסרים.

לאור "צפירת ההרגעה" של שר האוצר, צפוי כי המשבר העכשווי נמנע וגם הדסה מסוגלת לחזור לתפקוד מלא.

המרכז הרפואי הדסה עין כרם. צילום: ח.בן דוד
טקס חילופי מפקדים במחוז ירושלים התקיים אמש בשעות הצהריים בנוכחות השר לביטחון פנים | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן