חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מבט אל החלל: מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים יחגוג את Valentein's Day בצפייה בכוכבים וללא עלות

מוזיאון המדע בירושלים

מה יותר רומנטי מלצפות יחד בשמי לילה זרועי כוכבים? לכבוד Valentein's Day שהינו יום האהבה הבינלאומי, מוזיאון המדע בירושלים מזמין אתכם לתערוכה וירטואלית ואינטראקטיבית שתאפשר לכם לצפות בגרמי השמיים, ממש כאילו היה לכם טלסקופ באמצע הסלון.

הטלסקופ שינה את האופן בו אנו מבינים את החלל ואת גופי השמים. עם התפתחותו, התפתחה גם הבנתנו את היקום בו אנו חיים.

כיום איננו מסתפקים בצילומים מרחוק, אלא שולחים כלי רכב חלליים המגיעים לכל רחבי מערכת השמש.

טלסקופי חלל מסייעים בידינו לראות פרטים קטנים ורחוקים יותר ואף לצלם תמונות בסוגי קרינות שאינן חודרות מבעד לאטמוספירה.

בתערוכה "מבט אל החלל" מוצגים צילומים של גופים שמימיים לפי גודלם ומפרספקטיבות שונות. חלקן, תמונות שצילמו כלי מחקר של סוכנויות חלל, ואחרות, תמונות שצילמו אנשים המחפשים את היופי לצד העניין.

לצד גרמי השמים, מוצגות בתערוכה אבני דרך בהתפתחות ההיסטורית של חקר והבנת החלל כסדרה של מהפכות, החל מימי גליליאו גליליי ועד היום.

החודש השיק המוזיאון את התערוכה בגרסה וירטואלית ואינטראקטיבית וניתן לצפות בה מכל מקום ומכל מכשיר וכמובן ללא תשלום.

אודות מוזיאון המדע בירושלים: מטרת המוזיאון היא לעורר את הסקרנות ולהעמיק את ההבנה בעולם הטבע, המדע והטכנולוגיה. המוזיאון מציג את העקרונות ואת המהות של המדע והטכנולוגיה, לקהל רחב ככל שניתן.

במוקד המוזיאון תערוכות של מוצגים אינטראקטיביים. המוצגים מלווים במגוון רחב של פעילויות המעמיקות את ההבנה ומרחיבות את החוויה.

המוצגים והפעילויות מותאמים לכל קשת המבקרים, כולל קבוצות ייחודיות. ההסברים ניתנים ברמות שונות ובשלוש שפות. מהגיל הרך עד למבוגרים.

המוזיאון יוצר סביבה לימודית מגרה, שפועלת על מכלול החושים של המבקר ומעודדת שינוי בהתייחסות אל המדע.

המוצגים מופעלים ע"י המבקר, ובכך הם מעניינים, מהנים ומלמדים במיוחד. המוצגים מעודדים שיתוף פעולה והידברות בין המבקרים, ומלווים בהנחייה של מדריכים.

נוסף לתערוכות, המוזיאון מקיים הדגמות והצגות דרמטיות בנושא מדע, התנסויות, ניסויים ובניה, סרטים והרצאות, תחרויות וחידונים, אירועי מדע, מפגשי מדע לתלמידי בתי-ספר והשתלמויות מורים בנושאים מדעיים ובדרכים להצגתם.

כל זאת כדי לתת מענה לצרכים של מבקרים שונים, לטפל בנושאים שאינם מוצגים בתערוכות ולהרחיב את טווח ההשפעה של המוזיאון על המבקרים.

מוזיאון המדע בירושלים
צילום: מוזיאון המדע ירושלים
מוזיאון המדע ירושלים
צילום: מוזיאון המדע ירושלים
הגן הבוטני בחוויה של פעם בשנה לקהל הרחב

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן