חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוב פאר והדריה

איך הפך גן האירועים הדריה למטאור? אבי דואניס וירון זיו, הבעלים, מדברים על ההצלחה 

לפני כשלוש שנים הוקם בירושלים גן האירועים "הדריה" שהפך במהרה למטאור עבור בעלי שמחה המעוניינים לחגוג אירוע במתחם מרשים ויוקרתי, עם עיצובים מיוחדים ותפריט עשיר מגוון.

 

בראיון איתנו, מספרים בעלי גן האירועים: אבי דואניס וירון זיו על ההצלחה הגדולה, חלוקת העבודה ביניהם והייחודיות של הדריה שהפכה אותו לשם דבר בענף האירועים.

ירון ואבי שלום, איך אתם מרגישים שירושלמים רבים רואים בכם גן האירועים הטוב בירושלים?

אבי: "אין ספק שהבחירה של הירושלמים בהדריה מחממת את הלב. לדעת שלעבודה קשה ויום יומית יש תגמול, זה דבר שמעלה חיוך רחב על הפנים. הדרך שלנו, להתייחס לכל בעל שמחה, עובד ואורח בחום, אהבה ובכבוד מוכיחה ותמשיך להוכיח את עצמה".

ירון: "הבחירה של בעלי השמחה בנו היא יום יומית ולאורך כל השנה. עבורנו כל האירועים שנערכים בהדריה ומסתיימים בהצלחה הם הערבות לכך שאנו הולכים בדרך הנכונה".

אבי, ספר לנו על הדריה.

" הקמנו את הדריה לפני כשלוש שנים כדי לתת מענה הולם לציפיות ולדרישות של רבים מתושבי ירושלים: גן אירועים הממוקם בלב העיר, מתאים לאירועים בינוניים וגדולים, עם תפריט מיוחד עליו עמלנו רבות ואולם עם עיצובים ייחודיים ויוקרתיים ומערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות בענף. מדובר באחד מגני האירועים המיוחדים ביותר בארץ. רבים מבעלי השמחות מגיעים אלינו מחוץ לירושלים".

ירון, איך החלטתם לעצב את הגן?

" הדריה תוכנן ומעוצב מתוך מחשבה להעניק לאורחינו אווירה חמה ונעימה, כזו שתגרום להרגשה ביתית ושלווה.
לפי מחשבה זו פרשנו בסביבת הגן את עמדות קבלת פנים וכן השקענו בתאורה מתקדמת ואקוסטיקה ברמה גבוהה שמתאימות לאווירה אותה רצינו לייצר".

אבי, מה הייחודיות של הגן?

" עוד בטרם פתחנו את הדריה, דמיינו גן אירועים שיכניס אותנו לאווירה מהפנטת ולכן התמקדנו בעיצוב אדריכלי ראוי. בחרנו בקו המכיל עצי דקלים ופרי, ריהוט גן מרהיב בתוספת קבלת פנים עשירה וחופה עוצרת נשימה, תקבלו את חוויה מושלמת לאירוע שלכם".

 

ירון, לאילו אירועים ולאיזו כמות מוזמנים הגן יכול להתאים?

" גן האירועים מותאם לכל סוגי האירועים לרבות כנסים ואירועים עסקיים. ביכולתו לארח עד 1,100 אורחים, שזה המספר המדויק שמתיר לנו רישיון העסק שבאמתחתנו".

אבי, מי אנשי הצוות שלכם?

"צוות העובדים בהדריה נבחר בקפידה, כולם כולל כולם, ממנהל האירועים, הטבחים, צוות המלצרים ודיילות קבלת הפנים. זה העוגן שלנו ועבורנו נותני השירות לבאי הגן, חייבים להיות אנושיים, מקצועיים ואדיבים. חשוב לציין, כי לירון ולי ישנו ניסיון רב שנים בענף האירועים. צוות הדריה מעניק לכל מי שנכנס בשערינו יחס חם ואישי".

ירון, האם ניתן לערוך אירועים גם בחורף?

"גן האירועים הדריה פעיל במשך כל ימות השנה ומותאם לכל עונות השנה. כפי שבלילות הקיץ החמים אורחי הדריה נהנים מאווירה קסומה של גן נוי ומחופה מעוצבת גם בימי החורף, הגן מקורה והקור והגשם אינם מורגשים ברחבת הגן".

אבי, ספר לנו על התפריט, מה גורם לו להיות כ"כ מיוחד, ואיך אתם שומרים על האיכות בכל אירוע?

"כדי להתאים תפריט לכל עונה מתבצעת עבודה היקפית שכוללת התייעצויות רבות ונסיעות מחוץ לגבולות הארץ על מנת לבחון כל מנה ולחוש אותה.
תפריט הגן יצירתי ועשיר החל מסטנדרט של הגשה אישית (AS) ובנוסף אופציות לתפריט טעימות חדשני המציע מגוון מטעמים בהגשה מרכזית, ניתן לקבל את כל סוגי הכשרות בהתאם לבקשת הלקוח".

שאלה לסיום, איך אתם מזהים שהלקוחות מרוצים?

אבי: "ראשית, אנו חשים את האירוע ואת האנשים. חשוב שתהיה זמינות מידית של העובדים בכל מקרה של תקלה.
כשבעלי האירוע מבחינים כי ישנו צוות שמקדים תרופה למכה ובוחן בכל רגע נתון את המתרחש, הם מבינים כי הם יכולים לשמוח ולרקוד כי יש צוות מסור, אחראי ומקצועי שדואג לכך שהאירוע יתנהל כשורה".

ירון: "כבר מרגע קבלת בעלי השמחה, אנו בוחנים יחד נקודות חשובות להם ושמים עליהם דגש מיוחד. לכל בעל אירוע יש בקשה מיוחדת ורצונות שונים. אנו דואגים שהם יהיו שבעי רצון, התודה בתום האירוע וגם הפוסט בפייסבוק שמגיע יום לאחר האירוע, נותנים את החותמת שפעלנו כראוי וההתחייבות שלנו יושמה.
כשבעלי האירוע חוזרים עם אירוע נוסף שלהם או שבים עם בעלי שמחה אחרים, אני מבין שהם היו מרוצים מאוד והפכו לשגרירים של הדריה. זו אינדיקציה מושלמת לכך שאכן הציפיות של בעל האירוע התממשו, מה גם שזה מקל עליו לשוב ולחגוג בהדריה או להמליץ על הגן בפני מקורביו, אחרי הכל, כולנו בודקים היטב למי יש את "ארגז הכלים" כדי להפיק אירוע מצוין שישאיר טעם טוב בפה (תרתי משמע)".

צילום: יח"צ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן