חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגן ראש עיריית ירושלים הרב אברהם בצלאל בסיור במרכז 'עדי ירושלים': "אתם עושים עבודת קודש בהתמסרות לילדים עם צרכים מיוחדים"

עמותת עדי

סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי הרב אברהם בצלאל, קיים סיור מקיף במרכז 'עדי ירושלים', על מנת לעמוד מקרוב אחרי הפעילות של המרכז החינוכי, לנוכח אתגרי הימים הללו של תקופת הקורונה.

במהלך הסיור שמע הרב בצלאל סקירה נרחבת מפי מנכ"ל 'עדי ירושלים' הגב' שלומית גריבסקי, שסיפרה על שיתוף הפעולה עם המשפחות בתקופת הקורונה וההתמודדות של הצוות החינוכי-רפואי עם האתגרים המורכבים של התקופה.

מנהלת בית הספר והגנים ב'עדי ירושלים' הגב' רחל פישהיימר, הדגישה את הצורך לשמר את הרצף הלימודי בתקופה מיוחדת זו ואת הצורך של הצוות לגשר על פערים בלמידה שנוצרו כתוצאה מהסגר או מבידוד של תלמידים ואנשי צוות.

הצוות החינוכי ציין, כי התקווה הגדולה היא, שהחיסונים יסייעו בהשבת השגרה, שהיא אבן יסוד בטיפול וחינוך של ילדים עם צרכים מיוחדים.

בסיור הוצגו בפני סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי, הכלים המתקדמים שבהם נעשה שימוש במרכז 'עדי ירושלים', כמו כלי תקשורת חליפית, שמסייעים מאוד בתקשורת עם ילדים עם בעיות בתקשורת.

סגן ראש העיר התרגש לראות את היצירות שיצרו הילדים בתקופת הקורונה, שבהם הביאו לידי ביטוי את התחושות שלהם כלפי התקופה.

בסיור השתתפו גם סמנכ"ל רגולציה ב'עדי' משה סוויל וחבר הנהלת 'עדי' אהרן וינגרטן.

בסיום הסיור המקיף אמר סגן ראש העיר הרב אברהם בצלאל: "אתם עושים עבודת קודש של ממש. מרגש ומחמם את הלב לראות את העשייה הברוכה. סיור שכזה מכניס כל אדם לפרופורציות מה עיקר ומה טפל בחיים. נוכחתי לראות, שיש פה צוות מסור שהצליח להאיר את עולמם של הילדים המיוחדים שנמצאים בלב של כולנו".

הגב' שלומית גרייבסקי מנכ"ל 'עדי ירושלים' אמרה: "אנחנו מודים לסגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי הרב אברהם בצלאל, שהקדיש מזמנו לבוא ולראות מקרוב את ההתפתחות הגדולה שחווה מרכז 'עדי ירושלים', חרף התקופה ואתגרה. אני רואה בביקור אות לחשיבות שמייחס סגן ראש העיר, לכל נושא הפיתוח והשקעת המשאבים בקידום החינוך המיוחד בירושלים".

עמותת עדי
צילום: עמותת עדי

כתב אישום הוגש היום נגד תושב ירושלים החשוד בסחיטה באיומים של אשה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן