חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'סוכן סמוי' עזר באיסוף ראיות נגד עשרות חשודים בעבירות סחר בסמים ואמל"ח

נשק, אמל"ח
"סוכן סמוי" סייע בתקופה האחרונה בידי היחידה המרכזית של משטרת ישראל באיסוף ראיות כנגד עשרות חשודים בעבירות סחר בסמים מסוכנים ובאמצעי לחימה. הבוקר נעצרו עשרות חשודים שהועברו לחקירה.

כוחות משטרה רבים, ביניהם לוחמי יחידה מיוחדת של משמר הגבול, פשטו לקראת בוקר על ביתם של עשרות חשודים בעבירות סחר באמל"ח ובסמים בשווי מאות אלפי שקלים. במהלך חיפוש בביתם אותרו סמים נוספים, רכוש החשוד כגנוב ואמל"ח שאותר באזור מגורים. החשודים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובהמשך היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט.

הדרך לפשיטה הבוקר התחילה כחקירה סמויה, במסגרתה הופעל "סוכן סמוי" במקומות שונים ברחבי הארץ, בדגש על גזרת העיר ירושלים ובית שמש לרבות היישובים הסמוכים, הביאה במהלך הפעלתו לאיסוף ראיות כנגד למעלה מ-30 חשודים בעבירות של סחר באמצעי לחימה שונים וסחר בסמים מסוכנים מסוג קוקאין. על אף הקושי הטמון בפעילות שכזאת בשל מאפייני העיר בית שמש, נדרשה גמישות בהפעלה ויצירתיות למכביר וזאת תוך מיקוד במחוללי פשיעה עיקריים.

עוד במהלך פעילותו של הסוכן, בוצעו עסקות רכישת אמל"ח בהן נרכשו אקדחים ורובים ביניהם נשק צלפים ו-16M מאובזרים בכוונת טלסקופית וקלצ'ניקוב, ועסקות בהן נרכשו סמים מסוג קוקאין בשווי מאות אלפי ש"ח.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, התייחס הבוקר לפעילות ואמר: "פעילות זו מערערת יותר מכל את ביטחונם של העבריינים בסביבתם הקרובה בה הם מרגישים מוגנים ומעבירה מסר מובהק לכל עבריין שידע שזרועותיה הארוכות של משטרת ישראל יגיעו לכל אחד בכל מקום באשר הוא".

במסגרת הפעילות ולאחר מעבר החקירה לשלב הגלוי היום לפנות בוקר, בכוונת חוקרי היחידה המרכזית לבקש את חילוטם של כלי רכב יוקרתיים ומספר דירות ששימשו את אותם חשודים.

נשק, אמל"ח
צילום: דוברות משטרת ישראל
סמים,משקל
צילום: דוברות משטרת ישראל
אקדח,מחסנית
צילום: דוברות משטרת ישראל
צו איסור פרסום
צילום: דוברות משטרת ישראל
צעיר פונה להדסה לאחר שנורה בראשו

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן