חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האירוע במאה שערים: פיגוע מתוכנן היטב או אירוע דריסה חריג? המרכז הרפואי הרצוג: השלט שוכפל – לא מדובר ברכב שלנו והנהג לא מועסק אצלנו כבר מזמן. ההרוג: תושב מבשרת ציון

בשעה האחרונה גוברות ההערכות לפיהן האירוע במאה שערים תוכנן מראש על ידי נהג ההסעות, זאת בניגוד לנטען על תחילה שייתכן והנהג היה קורבן לניסיון לינץ', בהתבסס על סרטון אחד בלבד בו רואים את אירוע הדריסה עצמו.

בסרטון חדש שהגיע למערכת לפני זמן קצר ניתן לראות את נהג הרכב פוגע ברכבים נוספים בשכונה ודוהר במהירות לעבר הרכבים הבאים.

במקביל, במרכז הרפואי הרצוג הוציאו הודעה רשמית בה הם מבהירים כי הנהג כבר מזמן לא מועסק בהסעות עבור המרכז והוא אף התבקש פעמים רבות להחזיר את השלט המעיד על ביצוע ההסעות עבור המרכז ואכן השלט הוחזר להנהלה.

רחוב החומה השלישית הערב, צילום: דוברות איחוד הצלה

עם זאת, טוענים בהרצוג, השלט ככל הנראה שוכפל על ידו ובהודעה הרשמית שנמסרה מהמרכז הרפואי הרצוג נמסר:

" הרכב, שדרס הערב הולך רגל בשכונת מאה שערים בירושלים – לא עובד בשירות קבלן ההסעות של בית החולים הרצוג. הנהג הדורס – לא עובד גם הוא בשירות הרצוג

מדובר, ככל הנראה, בנהג ששימש קבלן ביצוע של הסעות לבית החולים הרצוג למשך מספר ימים בלבד בחודש ספטמבר 2020 ועזב, כנראה, בשל אי התאמה. לפני כשבועיים, לאחר אינספור הפצרות וטלפונים החזיר את שלט בית החולים למשרדי החברה בה הועסק. ההנחה היא כי שיכפל לעצמו, לכאורה, שלט נוסף.

פיגוע או אירוע דריסה? זירת האירוע ברחוב החומה השלישית. צילום: דוברות איחוד הצלה

בבית חולים הרצוג מזועזעים הערב מהארוע הטרגי, ומבקשים להבהיר כי הרכב, שביצע את התאונה, לא קשור בהם יותר בשום צורה ואופן, ומצפים לתחקיר משטרת התנועה לגבי השימוש בשלט על שמשת הרכב הקדמית ולמיצוי הדין".

במקביל בדקות האחרונות פורסם שמו של ההרוג, בשנות הארבעים לחייו המתגורר בגפו במבשרת ציון ובשנים האחרונות החל לשמור תורה ומצוות וככל הנראה הגיע לירושלים לשמחת פורים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן