חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשטרה הגישה ערעור נגד ההחלטה לשחרר נהג שתקף שוטר לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים

משטרת ישראל

אירוע חמור אירע בסוף כאשר שוטר שהוזעק לטפל בתאונת דרכים, הותקף בידי הנהג הצעיר שנחשד כי נהג בעת התאונה בהשפעת אלכוהול, עד שנעצר. במשטרה הוחלט על הגשת ערר כנגד ההחלטה לשחררו והדיון צפוי להתקיים במהלך היום.

צעיר שהיה מעורב בתאונת דרכים עצמית בליל יום חמישי כשהוא על פי החשד בהשפעת אלכוהול, נעצר בתום התנגדות אלימה במהלכה היכה ללא הכר את השוטר שביקש לבצע בדיקת אלכוהול לחשוד. לאחר שבדיון שנערך בבית המשפט בו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו הורה בימ"ש שלום על שחרורו, צפוי להתקיים במהלך היום דיון ערר על ההחלטה אותו הגישה המשטרה.

מדובר במקרה חמור בו בוחר חשוד לתקוף באלימות קשה את נציג הציבור והחוק המבצע עבודתו להגברת ביטחון משתמשי הדרך, יתרה מכך- באירוע בו בנס לא נפגע אזרח מנהיגת החשוד בהשפעת אלכוהול, על פי החשד.

ביום חמישי בשעת ערב התקבל דיווח אודות תאונת דרכים עצמית בשכונת קריית היובל בירושלים אליה הוזעקו שוטרים. בהגעתם, ובמהלך תחקור הנהג, התעורר חשדו של השוטר כי הנהג בהשפעת אלכוהול ועל כן ביקש לבצע בדיקתו. מנגד, הנהג הצעיר בחר לפעול בניגוד להנחיות השוטר ככל הנראה במטרה להכשיל את השוטרים בביצוע משימתם.

בשלב מסוים החל החשוד להכות את השוטר במהלומות קשות לפניו עד שהשוטר הצליח לחלץ עצמו מלפיתתו של החשוד ולהשלים את מעצרו תוך שימוש באמצעים וביניהם אקדח טייזר. החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה וכאמור הובא ביום שישי לדיון הארכת מעצר בבית המשפט.

משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

 

נעצר חשוד ביידוי בקבוק תבערה לעבר בית מגורים בשכונת גילה; יובא היום להארכת מעצר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן