חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקורונה בירושלים: 323 חולים חדשים אותרו ביממה האחרונה; 3,641 אנשים התחסנו אמש בננה הראשונה

עיריית ירושלים מודיעה הבוקר כי על פי הנתונים של משרד הבריאות הנמצאים בידיה, נכון ל-7.3 בחצות היו בירושלים 4,676 חולים פעילים.

ביממה האחרונה אותרו 323 חולים חדשים, כש-641 החלימו. חלוקת החולים – 127 במזרח העיר, 110 בכללי, 62 בחרדי ו-24 לא משויך. לציין כי על פי נתוני הרמזור אלה השכונות בירושלים המוגדרות אדומות: כפר עקב, בית חנינא, שועפאט, צור באחר-ג'בל מוכבר, ראס אל עמוד, בית צפאפא, מ.פ שועפאט-ענתא, בית וגן, א-טור, העיר העתיקה, ואדי ג'וז'-שייח' ג'ראח ועיסוויה.

על פי הנתונים של משרד הבריאות, הנמצאים בעיריית ירושלים, אתמול בוצעו בירושלים 3,641 חיסוני המנה הראשונה. עד כה חוסנו בירושלים 362,988 איש במנה הראשונה ו-249,962 במנה השנייה.

עיריית ירושלים ממשיכה גם השבוע את מבצע החיסונים רחב ההיקף, זאת בשיתוף משרד הבריאות וכלל קופות החולים וקוראת לתושבי העיר להתחסן. לקבלת הפנייה לחיסון יש לפנות אל קופות החולים.

במקביל קוראת עיריית ירושלים לתושביה להמשיך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות ולשמור על ריחוק חברתי וכן לצאת ולהיבדק וכך לסייע במאבק בנגיף. מידע על מוקדי חיסונים ועמדות בדיקת קורונה ברחבי העיר ניתן למצוא באתר העירוני.

אילוסטרציה – חיסון קורונה, צילום: ווילפריד פונקה, Pixabay

ערבי אנס יהודייה בביתה לאור יום; בארגון להבה דורשים: "יש להקים גוף שיחקור מקרים של פגיעות מיניות על רקע לאומני"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן