Search
Close this search box.

השכרת יאכטה ליום הולדת בלב ים

השכרת יאכטה ליום הולדת זה רעיון נפלא שהרבה פעמים נפסל בגלל שאנשים חושבים בטעות שהוא יקר מדי. מן הסתם, כשאומרים השכרת יאכטה ליום הולדת ישר עולים לראש כל מיני סרטים או תמונות פפרצ'י של עשירים סביב העולם, וזה מתחבר לנו עם התובנה שלחגוג יום הולדת על סיפון של יאכטה אלגנטית יכול להיות מאוד מגניב, אבל לא עבורנו – לא בתקציב שלנו.

אז החדשות הטובות הן, שעלות של השכרת יאכטה ליום הולדת היא לא גבוהה יותר מאשר ללכת למסעדה, ואולי אפילו זולה יותר מאטרקציות אחרות, כמו למשל לסגור יומולדת באולם פרטי.

הנה משהו שתרצו לדעת על השכרת יאכטה ליום הולדת : זה מתאים גם לילדים, גם לבני נוער וגם למבוגרים!

השכרת יאכטה ליום הולדת – לילדים

בשביל ילדים, לחגוג יומולדת בים הפתוח על יאכטה (עם השגחה של מבוגר לכל 5 ילדים) היא הזדמנות מופלאה לחגוג כמו גדולים, אבל בצורה מבוקרת ובריאה. הילדים יכולים לשחק על היאכטה במשחקי חברה, חפש את המטמון, וכמובן לאכול, לנשנש ולשתות ברד.

השכרת יאכטה ליום הולדת – לבני נוער

בני נוער ישמחו לקבל הזמנה להפלגה ביאכטה, לנצל את הרקע המושלם של ים וגלים כדי לעשות סלפי, להשתזף על הסיפון ולתפוס צבע בלי שאף אחד מפריע. בנוסף, הם יכולים להביא מוזיקה ולרקוד לאור השקיעה, להזמין ארוחות שחיתות ולחגוג בכיף ובפרטיות.

השכרת יאכטה ליום הולדת – למבוגרים

כשאומרים שיומולדת זו הזדמנות לחגיגה, שוכחים שכולם אוהבים ורוצים לחגוג – בכל גיל! למרבה המזל, השכרת יאכטה ליום הולדת מתאימה לכולם, מאחר ומדובר באירוע מרגש אומנם, אך לא מסוכן ולא כזה שמצריך כישורים מיוחדים.

איך למקסם את החגיגה השכרת יאכטה ליום הולדת?

קודם כל, תקבעו את התקציב שלכם. הפלגה יכולה להיות קצרה, ארוכה, עם אוכל, בלי אוכל, עם שתייה, בלי שתייה… אתם יכולים להזמין ארוחת ערב ממסעדת יוקרה, או להביא אוכל מהבית – יש לכם הרבה אפשרויות וכל אחת מהן משפיעה על גובה התקציב.

קבעו את מספר האורחים: החליטו מראש כמה אנשים אתם מתכננים להזמין. זה ישפיע על בחירת היאכטה שאתם רוצים להזמין, וכך לא תמצאו את עצמכם עם יאכטה ענקית לשלושה זוגות, או יאכטה קטנה מדי להרכב שלכם.

חפשו חברות השכרת יאכטות מוכרות הפועלות במיקום הרצוי. קראו ביקורות, השוו מחירים ובדוקו את צי היאכטות הזמינות שלהם.

בדקו מאיפה אתם משכירים את היאכטה שלכם. בדקו דברים כמו רישוי בהתאם לחוק, ניסיון, ביטוח, בטיחות ועוד. צרו קשר עם חברת השכרת היאכטות שבחרתם, ותשאלו אותם כל מה שחשוב לכם לדעת. אתם רוצים לקבל מידע על השכרת יאכטה ליום הולדת שלכם, אז אל תהססו לשאול גם לגבי זמינות, תמחור וכל שירות נוסף שמציעים לכם. שאלו על מדיניות הביטול והתשלום, וגם בקשו הפנייה לאתר שלהם.

בחסות גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן