חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך ללמוד טיפוח וסטייל בצורה מקצועית?

קרדיט תמונה FREEPIK

עם מגוון המוצרים האדיר שקיים היום בשוק והידע הזמין לנו בתחום טיפוח וסטייל כבר מזמן אינם דורשים מאיתנו לפנות לאנשי מקצוע. עם מעט השקעה ונכונות ללמוד, נוכל לשמור על לוק מושלם בכל מקום שנלך אליו. מהאיפור שלנו ועד לטכניקות טיפוח גבות, אין סוף לאפשרויות שלנו. המסע אל טיפוח הפנים המושלם אינו זהה לכל אחת ואחד מאיתנו. מראה אחד עשוי להיראות מושלם על פנים מסוימות אך לא להתאים בהכרח עבורך. עם זאת, ישנם כמה עקרונות שתמיד יישארו רלוונטיים. כדי לסייע לך במסע האישי שלך, אלו כמה נקודות שכדאי לאמץ בתהליכי הטיפוח שלך.

אמינות היא המפתח לסטיילינג איכותי

אין הרבה אויבים גדולים כל כך לטיפוח וסטייל כמו איפור בעל נראות מלאכותית. מטרת העל שלך חייבת להיות ליצור לוק שפשוט יעצים את היופי הטבעי שלך ויגרום לך להיראות כאילו לא  השתמשת באיפור כלל. העיקרון הזה נכון לטיפוח גבות בדיוק כמו שהוא נכון לשימוש בצלליות או בליפסטיק. עיצוב קשת מחודדת מדי לגבות יגרמו להבעת פנים מופתעת נצחית על הפנים, למשל. לכן, חשוב שניצור קשת עדינה ובעל מראה טבעי. כשזה מגיע לאיפור, מומלץ ללכת על גוונים טבעיים שיחמיאו לעור הפנים שלך.

לטפח היטב את הריסים

אין ספק שבחירה במסקרה הנכונה יכולה לעשות פלאים למראה שלך. אין הרבה דברים ששובים את הלב כמו ריסים ארוכים ומסולסלים שיעניקו לך מראה מעודן. עם זאת, לא הכול מתחיל ונגמר בתכשירים. כדי להבטיח שהריסים ישמרו על מראה נפלא תמיד ולא פחות חשוב מכך, יהיו בריאים וחזקים, חשוב שנטפח אותם היטב.

  • להעניק לחות – הזנת הריסים במעט שמן שקדים ותכשירים עשירים בוויטמין E תשמור אותם עמידים, גמישים וחזקים ותמנע שבירה.
  • שימוש במסרק ריסים באופן קבוע ימנע הצטברות לכלוך וישמור על זקיקים בריאים.
  • לשמור על תזונה עשירה בנוגדי חמצון וויטמין A ו-E.
  • לקחת הפסקות תכופות בשימוש במסקרה וריסים מלאכותיים. לאחר השימוש בהם, חשוב להסירם בעדינות ולמנוע תלישת ריסים.

לקבל הכשרה מקצועית בתחום הסטיילינג

גם אם מעולם לא תכננת להתמחות בסטיילינג, אין כל צורך להתחייב לקריירה מלאה כדי לקבל ידע ברמה גבוהה. כיום יותר מתמיד, זמינים לך קורסים נגישים, נוחים ובמחיר משתלם שיאפשרו לך לבנות שגרת טיפוח וסטייל ברמה גבוהה ולהבטיח שתמיד יהיה לך לוק הורס. קורס הרמת ריסים יאפשר לך לטפח את הריסים והגבות באופן מושלם בכל פעם מחדש ותמיד ניתן יהיה לחלוק את הידע הזה ואפילו להתפרנס ממנו.

לעבוד עם שבלונות בתהליך טיפוח גבות

לא כולנו בורכנו ביד יציבה וכישרון טבעי כשזה מגיע לטיפוח וסטייל. לכן, גם אין שום סיבה שפשוט נסתמך על האינסטינקטים שלנו. כשזה מגיע לטיפוח גבות, ישנם לא מעט אביזרים שיכולים לסייע לך להגיע לתוצאות ברמה גבוהה. שבלונות יאפשרו לך להישאר תמיד בקו מושלם ופשוט לצבוע ללא כל חשש. השבלונות יתאימו לעפרונות, לג'ל או לאבקות ויאפשרו לך לאמץ מגוון רחב של מראות שתמיד רצית להתנסות בהן, מבלי לחוות תסכול מיותר.

לטפל בנקודות הדלילות

לכולנו היה את השלב הזה, שפשוט מרטנו את הגבות יותר מדי. בין אם צמצמת את הגבות שלך הרבה יותר משתכננת, או אם ישנן נקודות דלילות מכל סיבה אחרת, חשוב לנקוט בצעדים כדי להסוות את הדלילות. ניתן למלא את הנקודות באבקת גבות או בתכשירי מילוי דומים כדי להעניק המשכיות למראה הגבות וכדי לעבות אותן. ההבדל במראה עשוי להיות משמעותי הרבה יותר משנראה לך.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן