חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארגון בצלמו דורש: שלילת תושבות למשתתפי שביתת ההזדהות בעיר העתיקה

על רקע המהומות במזרח ירושלים הגיבה שרת הפנים איילת שקד מוקדם יותר היום : "השתתפות בשביתת הזדהות לפי קריאת ארגוני הטרור מהווה תמיכה בטרור".

קריאה לשלילת תושבות למי ששבת היום (חמישי) כמחאה על נטרול המחבל תמימי שרצח את השוטרת נעה לזר יצאה גם מארגונים חוץ פרלמנטרים בימין

היום התקיימה שביתה של הסוחרים ברחבי ירושלים כולל בעיר העתיקה בדרך דוד שלשלת שמובילה אל הכותל המערבי.

לדוגמא בין השובתים הסוחר עימאר אבו חדיג'ה שהחנות שלו שופצה על ידי ארגון טיקה שמזוהה עם האחים המוסלמים בטורקיה וממוקמת מול הכניסה לכותל המערבי ברחוב השלשלת.

בדף הפייסבוק של עימאד עצמו, מופיעות תמונות של אחמד יאסין וראיד סלאח מה שמצביע על הזדהותו עם חמאס והתנועה האיסלאמית הצפונית.

לפי חוק המאבק בטרור, שחוקק בשנת 2016 נקבעה ענישה מחמירה לאנשים המביעים תמיכה בטרור או הזדהות עם ארגון טרור.

צילום: ארגון בצלמו

למקום הגיע היום חיים סילברשטיין יו"ר ארגון "אם אשכחך". סילברשטיין שביתו שירה איש רן נורתה בפיגוע טרור לפני כ-4 שנים בצומת עפרה, אמר בסמוך לחאן אבו חדיג'ה: "הימים שאנחנו שותקים על התמיכה בטרור הסתיימו, אסור לנו לאפשר שביתה שמטרתה חיזוק הטרור לא כאזרחים ולא כמדינה.

אני קורא להתמקד בשלילת תושבותו של עימאד אבו חדיג'ה שלו רק שבת היום אלא גם ברור וגלוי שהוא מזדהה עם הארכי מחבלים שמזוהים עם ארגון החמאס".

צילום: ארגון בצלמו

שי גליק מנכ"ל בצלמו שלח מכתב מפורט לשרת הפנים ובו נימק מדוע יש לשלול את התושבות של עמיאד אסו חדיג'ה וסוחרים אחרים על הזדהות עם טרור לדבריו: "תמיכה במעשה טרור הינה עבירה על חוק הטרור.

אני קורא לרשויות החוק לעצור את ראשי השובתים וכן לעיריית ירושלים לשלוח רשיונות עסק של עסקים ששבתו. בד בבד אני קורא לציבור הישראלי פשוט להחרים מקומות אלו ולא לדרוך בהם. מי שתומך טרור מקומו בסוריה לא בירושלים".

שרת הפנים איילת שקד הגיבה גם היא על השביתה: "השתתפות בשביתת הזדהות לפי קריאת ארגוני הטרור מהווה תמיכה בטרור. כשרת הפנים לא אהסס למנוע אזרחות ישראלית מתומכי טרור מכל סוג".

צילום: ארגון בצלמו

מדוע כדאי לקרוא באינטרנט על חברת הובלות לפני שאנו בוחרים בה?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן