חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארגוני השמאל מטרילים את המערכת-50 אחוז היו תלונות שוא

מפקד ימ"ר ש"י חושף בדיון של צבי סוכות: "ארגוני השמאל מטרילים את המערכת כאשר למעלה מ50% מהתלונות התבררו כתלונות שווא"

ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש בראשות ח"כ צבי סוכות ,הציונות הדתית, התכנסה היום -שלישי, לדיון בנושא "אלימות האנרכיסטים – גורמי שמאל הפוגעים במתיישבים".

בדיון השתתפו חברי הכנסת מרב מיכאלי וגלעד קריב (העבודה), אריאל קלנר וניסים ואטורי (הליכוד), לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), ושמחה רוטמן (הציונות הדתית), כמו גם נציגים ממשרד הביטחון, מפקד ימ"ר ש"י, והמנהל האזרחי, ראשי מועצות, נציגי תנועת 'אם תרצו' ו'בצלמו' ועוד.

במהלך הדיון חשף מפקד ימ"ר ש"י אבישי מועלם את הנתונים על ירידה של 50% בפשיעה לאומנית יהודית, וציין את מספר האירועים שדווחו ונפתחו בהם כתבי אישום.

עוד חשף המפקד מועלם, כי 50 אחוזים מהתלונות של האנרכיסטים היו תלונות שוא.

במהלך הדיון הוציא יו"ר הועדה סוכות את חבר הכנסת קריב, לאחר שזה התפרץ לדבריו וצעק כי הארגונים עליהם סוכות מדבר כארגוני אנרכיסטים הם ארגוני שלום.

בנוסף, בדיון הוקרן סרטון בו מתועדות תקיפות אלימות ומילוליות של מתישיבים על ידי  פעילי שמאל, שהוכן על ידי תנועת אם תרצו.

ח"כ לימור סור הר מלך אמרה בדיון: "מדובר בתופעה הזויה שמתקיימת במדינת ישראל,
של תוקפנות כנגד חיילי צהל והמתיישבים, השחרת מדינת ישראל בעולם, וונדליזם".

"מדינת ישראל מתמודדת על החיים שלה, מצד אותם ארגונים שמגיעים לפה במסווה של תיירים, לתופעה הזו יש השלכות והיבטים מסוכנים לביטחון מדינת ישראל ותושביה, והתופעה הזו לא הייתה יכולה להתקיים בשום מקום אחר בעולם. ההגנה הכי טובה היא התקפה" – הוסיפה.

חברת הכנסת מרב מיכאלי אמרה בדיון:

"יש פה אי הבנה בסיסית, זה לא בתוך מדינת ישראל". לאחר שח"כ סון הר מלך השיבה לה כי מדובר בנחלת אבותינו אמרה מיכאלי: "אין חולק שמדובר בנחלת אבותינו, אך יהודה ושומרון איננה חלק ממדינת ישראל. זה מה שצריך להיות בבסיס הדיון הזה".

"יש גורמים שמנסים לצייר בשטח מצג כאילו מדובר בשטח מדינת ישראל, אני מדברת על פושעים לאומניים, אנשים שאתם מציגים אותם כאנשים שמנסים לשמור על כבודה של מדינת ישראל".

באחד הויכוחים שהתעוררו בועדה תקפה סון הר מלך את ח"כ קריב: "אני במקומך לא הייתי מדברת, אדם שמוציא פרוטוקולים מועדת חוץ ובטחון".

ראש מועצת בקעת הירדן דויד אלחיאני ציין: "יש פה קבוצת אנשים ממומנת שמטרתה להצית את השטח וליצור כאוס, אנחנו יודעים להכיל דעות שונות
אבל כאן יש אלימות ועבירות על החוק".

"אנחנו יודעים משיחות עם ערבים שהם מעודדים אותם לבוא, הם נכנסים לשטחי אש, וחמור מכך: הם מדווחים דיווחי שווא על ירי לעברם. כל מטרתם היא להשחיר את פני המתיישבים ומדינת ישראל".

ח"כ סוכות מסר בפתח הדיון:

"אנחנו נמצאים, עדיין, בעיצומה של מלחמה קשה. בשביל לנצח במלחמה צריך לעשות דברים רבים. להילחם בחזית הצבאית, לפעול בחזית המדינית, להתיישב, להתפלל. כדי שהניצחון הצבאי יופיע – צריך להסיר את כל מה שמפריע לו. אי אפשר לנצח בלי שנלחמים במי שעושה ככל יכולתו להפריע למלחמה הצודקת שלנו".

"זו הסיבה בגללה התכנסנו היום, באמצע המלחמה, לדון בנושא האנרכיסטים. כל כך הרבה מלל מיותר נאמר בעבר אודות "אלימות המתנחלים" אבל עוד לא עסקו פה, בבית הזה, עד היום, במי שבאמת מחולל אלימות רבה וקשה ביהודה ושומרון – פעילי שמאל אנרכיסטיים וקיצוניים שנטפלים לחיילי צה"ל ולמתיישבים גיבורים".

"זוהי רעה חולה, ואנחנו פה בשביל לטפל בה. אני מאמין שאחרי ביעור הנגע הזה – נתקרב עוד צעד חשוב אל הניצחון החשוב והמשמח. בואו נתחיל!" – דברי סוכות

דוברות ח"כ צבי סוכות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן