חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים טיול חווייתי בירושלים ? הכירו את Star Car

ירושלים היא אחת מן הערים ההיסטוריות המרתקות ביותר בעולם, והיא מביאה עמה נופים שונים, תרבויות שונות, שפות, דתות ונדבכים על גבי נדבכים של היסטוריה ומאורעות משפיעים.

טיול בירושלים יכול להפגיש אותנו עם אינספור פניני חמד, אתרים תיירותיים נפלאים ונקודות היסטוריות ודתיות בעלות משמעות עבור הדתות הבולטות בעולם.

לצד העיר העתיקה, גם ירושלים המודרנית מביאה עמה אטרקציות לאינספור עם קולינריה תוססת, שווקים נהדרים, מסעדות ומרכזי קניות שוקקי אדם. חיי הלילה הדינמיים של העיר הם עוד אלמנט בלתי נפרד ממנה, אשר יחדיו בונה למבקר בה תצרף של חוויות בלתי נשכחות.

להכיר את ירושלים מתוך חוויה שונה ואקסטרימית

ירושלים העיר הגדולה בישראל מציבה בפני התיירים אתגר קשה לפיצוח. כיצד ניתן ביום בודד אחד לראות כל כך הרבה אתרי תיירות היסטוריים ודתיים חשובים?

ב-Star Car לטיולים בירושלים חשבו על פתרון יצירתי, חווייתי וגדוש באקסטרים ואדרנלין. לקוחותיה של סטאר קאר חווים את ירושלים תוך שהם רכובים על רכבים חשמליים פתוחים; דרך נהדרת להכיר את הנקודות ההיסטוריות של העיר עם אוויר הרים במיטבו, כיאה לירושלים הבירה.

טיוליה של סטאר קאר מתאימים ללקוחות פרטיים המבקשים ליהנות מטיול עם חברים או טיול משפחתי, לחגיגות בר ובת מצווה ועד ללקוחות עסקיים עם ימי גיבוש עובדים המתאימים לעשרות עובדים ועד ל-100 עובדים.

היכן הטיול נערך?

הטיולים נערכים במגוון פניני חמד אותן מציעה סטאר קאר בעיר העתיקה של ירושלים.

הסיור עובר באתרים היסטוריים ודתיים מרגשים לרבות עיר דוד, הירידה המפורסמת אל עבר הכותל, הכניסה אל העיר העתיקה וכן באזורי תיירות נפלאים ואטרקטיביים לרבות שכונת משכנות שאננים וטחנת הרוח המפורסמת.

אורכו של הסיור הינו שעה וחצי, ובמהלכה תזכרו לראות מגוון אתרי תיירות שהיו יכולים לקחת שעות מרובות עבור מטיבי הלכת. בין היתר, הסיור עוצר ביקב ירושלמי איכותי השוכן אל מול תצפית עוצרת נשימה. דרך נפלאה ללגום יין משובח וליהנות מן האווירה הייחודית של העיר.

לאילו גילאים הסיור הממונע מתאים?

הסיורים הממונעים מתאימים לכל הגילאים, ומאפשרים לילדים ליהנות מחוויית טיול ייחודית ומרהיבה ולמבוגרים ליהנות מטיול בניחותא תוך שהם חווים את העיר במלוא הדרה ותפארתה.

הסיורים מונחים על-ידי מדריך מטעם סטאר קאר המוביל את הרכבים ושעוצר במגוון מקומות ומעניק אנקדוטות מרתקות ורגעים סוחפים ומעניינים על ירושלים.

באם החלטתם לחגוג את בר או בת המצווה או כן לציין יום הולדת לאדם קרוב, הרי שניתן לתאם זאת עם סטאר קאר ולחשוב על מגוון דרכים יצירתיות נוספות באמצעותן הסיור יוקדש אל החוגגים המאושרים.

בסטאר קאר שמחים להציע שירות מקצועי ואישי המבוסס על הון אנושי איכותי, נקודות חמד נפלאות ברחבי העיר העתיקה וסיור ממונע גדוש באדנרלין.

קרדיט לתמונות FREEPIK

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן