חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במסגרת חקירת מקרה הטמנת מטען חבלה: אותר מחסן כלי נשק וסמים

נשק,רובה

משטרת ישראל השלימה חקירת הטמנת מטען חבלה ברכבו של תושב ירושלים בחודש שעבר ואיתרה במסגרת החקירה, מחסן בו כלי נשק וסמים מסוגים שונים. היום צפויה הפרקליטות להגיש כנגד המעורבים כתבי אישום.

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימה בימים אלו את חקירתם של המעורבים בהנחת מטען חבלה ברכבו של תושב ירושלים בחודש דצמבר האחרון. חבלני המשטרה שהוזעקו בליל האירוע, פעלו לנטרולו של המטען והסרת הסכנה בשכונת המגורים.

במסגרת החקירה אותר מחסן בו נתפס נשק מסוג "קרלו" וסמים מסוגים שונים במשקל רב. היום צפוייה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש כנגד שלושה חשודים כתבי אישום בבית המשפט.

בתאריך 19.12 לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה במחוז ירושלים אודות חשד כי ברכבו של תושב העיר הונח מטען חבלה. למקום הוזעקו כוחות משטרה של תחנת לב הבירה וחבלני מחוז ירושלים. כבר באותו לילה הטיל מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים שפתחה בחקירה.

נשק,רובה
צילום: דוברות משטרת ישראל

במסגרת חקירת מפלג התשאול בימ"ר, הצליחו החוקרים להתחקות אחר 4 חשודים במעורבות במעשה, תושבי ירושלים בשנות ה-20 לחייהם. בנוסף, החוקרים הצליחו להתחקות אחר מסלול בריחתם של אותם חשודים ובתוך כך, הגיעו אל מחסן בחניון תת-קרקעי של בניין מגורים במרכז העיר ירושלים ובחיפוש במקום אותרו נשק מסוג "קרלו" וסמים מסוגים שונים במשקל רב.

בעקבות ממצאים אלו עברה החקירה לשלב הגלוי עת נעצרו שניים מהחשודים שהגיעו אל המחסן בו אותרו כלי הנשק והסמים, וכן שני חשודים נוספים שנעצרו הועברו לחקירה בימ"ר ירושלים. מעצרם של הארבעה הוארך מעת לעת לטובת פעולות החקירה ומיצויה.

במהלך החקירה המקצועית של חוקרי ימ״ר ירושלים, גובשה עד כה תשתית ראייתית כנגד שלושה מהמעורבים באירוע הנחת המטען, וכלפי אחד מהם ביחס לממצאים שאותרו במחסן שבחניון בניין המגורים. עם סיום החקירה כאמור, היום צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדם כתבי אישום.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בפשיעה החמורה ולמצות את הדין עם עבריינים שינסו לפגוע בשלום הציבור ובטחונו.

סמים
צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה חשפה כלי נשק ותחמושת בשכונה בירושלים | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן