חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במסגרת מבצע אכיפה נרחב של משטרת ישראל בסוף השבוע, חולקו 153 דוח"ות תנועה לנהגים

משטרת ישראל

משטרת ישראל ערכה בסוף השבוע פעילות ממוקדת כנגד רכבי דו-גלגלי בצירי התנועה הסמוכים לירושלים במטרה לאתר ולאכוף כנגד אלו שאינם מצייתים לחוק ומסכנים את חייהם וחיי ציבור משתמשי הדרך.

משטרת ישראל ממשיכה באכיפה נרחבת נגד נהגים המסכנים את חייהם וחיי משתמשי הדרך ובמהלך סוף השבוע האחרון, בדגש על כלי רכב דו גלגליים, במטרה לשמור על שלומו של הציבור. פעילות זאת נועדה בראש ובראשונה לשמור על שלומו של הציבור והגברת הבטיחות בכבישים.

במהלך סוף השבוע האחרון, ערכו שוטרי אגף התנועה במחוז ירושלים יחד עם אופנועי יחידת סיירת ומשטרת התנועה הארצית, ניידות תחנת מטה יהודה ורחפן, פעילות אכיפה ממוקדת בכבישים 375, 386 ו-3866 הסמוכים לבית שמש, כנגד כלי רכב דו גלגליים תוך מיקוד האכיפה כנגד ביצוע עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך.

במהלך המבצע בוצעה אכיפה גלויה וסמויה באזור מטה יהודה ונבדקו 119 כלי רכב דו גלגלי ונרשמו 20 דוחות, ביניהם 11 בגין חציית קו הפרדה רצוף.

בנוסף לפעילות זאת, ערכו כמדי שבוע שוטרי אגף התנועה של מחוז ירושלים, פעילות אכיפה ברחבי העיר ירושלים, כנגד ביצוע עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך.

במהלך פעילותם של השוטרים נרשמו 153 דו"חות תנועה, מתוכם- 28 דו"חות בגין נהיגה במהירות מופרזת ו-39 דו"חות בגין עבירות היסח הדעת- שימוש בטלפון נייד כמו כן, בוצע מעצר של נהג בפסילה שבתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית.

פעילות אכיפת תנועה בכל הקשור לעבירות תנועה המסכנות חיים ואלו המשפיעות על חומרת התאונה בדגש לכלי רכב דו גלגליים, תימשך כל העת מתוך מטרה להגביר את ביטחון משתמשי הדרך ולמנוע את התמונה החמורה הבאה העלולה לגבות חיי אדם.

משטרת ישראל
משטרת התנועה. צילום: דוברות משטרת ישראל

נמנע אסון בירושלים: ילד ננעל ברכב הסעות; עובר אורח הזעיק את ידידים שחילצו אותו

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן