חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנוכחות ראש העיר: נחנך גן משחקים חדש בשכונת גבעת המבתר

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך היום (ב', 28.11) את 'גן יוניסי', גן משחקים חדש בשכונת גבעת המבתר שייקרא על שם הפעילה החברתית שרית אפרת יוניסי ז"ל

עיריית ירושלים באמצעות הקרן לירושלים, סיימו בימים אלה את הקמת גן המשחקים החדש 'גן יוניסי' בגבעת המבתר, שימוקם ברחוב מיצרי טירן. כאמור, היום התקיים טקס חניכת הגן, שבו השתתפו בין השאר, גם בני משפחת יוניסי.

גן המשחקים נקרא על שמה של שרית אפרת יוניסי ז"ל, אם לשמונה ילדים, תושבת השכונה ופעילה חברתית, שנפטרה לפני כשנה וחצי לאחר מחלה ממושכת. יוניסי הקדישה פעילות ענפה למען בניית גן זה, ובכלל למען תושבי שכונת גבעת המבתר.

צילום: דוברות עיריית ירושלים

גן המשחקים יכיל 3 משטחי משחק: שטח לבוגרים, שטח לפעוטות ומתקני כושר. בנוסף, הותקנו והוקמו מדשאות, הצללה, מצלמות, ריהוט גן ותאורה חדשה. במסגרת העבודות, הוקם חניון חדש המשרת את באי הגן ובית הכנסת הצמוד.

לדברי ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״הגן ייקרא על שם שרית אפרת יוניסי ז"ל, שפעלה רבות למען הקמתו לרווחת ילדי וילדות השכונה. הגן מתווסף לשורה ארוכה של גני משחקים חדשים שנחנכו בשנים האחרונות בעיר. נמשיך להשקיע ולטפח את המרחב הציבורי למען כלל ילדות וילדי העיר".

מהמודיאליזה במרתף תחת אש באוקראינה לניתוח בשערי צדק; הטיפול שהציל את ידו של ארטיום בן ה-6

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן