חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזה פתרון לנשירת שיער יש?

קרדיט תמונה FREEPIK

יום אחד אנו קמים בבוקר ואז מגלים כי אין לנו שיער על הראש. פתאום אנו קירחים או בדרך לשם וזה כמובן דבר מעצבן מאוד הפוגע מאוד באיכות החיים שלנו. יש קשר ישיר בין איכות חיים ובין קרחת ולכן אנו חייבים למצוא פתרון להתקרחות. אם כן אתם יכולים לנסות קרמים וכדורים אך אנו חייבים לציין כי הפתרונות הללו הם כמו כוסות רוח למת ולא שווים הרבה. אז מה כן אפשר לעשות? אם כן כיום יש פתרון אחד ויחיד לנשירת שיער וזו כמובן השתלת שיער. שמעתם נכון, השתלה מבטיחה להחזיר את מצב הראש שלכם לנורמה וכך אתם תוכלו לטפל בקרחת אחת ולתמיד ובצורה הטובה ביותר שיש והזולה ביותר שיש באופן יחסי ולכן כה כדאי לעשות השתלת שיער.

האם כדאי לי להסתיר את העובדה שעברתי השתלת שיער?

לאחר שנתנו פתרון לנשירת שיער עולה השאלה האם אנו צריכים להסתיר את העובדה שעשינו השתלה? אם כן אי אפשר לדבר על הסתרה בנושא שיער מבלי להזכיר את העובדה שאדם שלובש פאה ינסה להסתיר את העובדה הזאת. אך שימו לב יש הבדלים עצומים בין פאה ובין השתלת שיער ואנו חייבים לציין כי 99% מהאנשים שעושים השתלה לא מסתירים זאת. אין סיבה להתבייש בזה שעשיתם השתלה מה עוד שזה הליך מאוד נפוץ היום בישראל ועשרות אלפי אנשים כבר עברו אותו. כמובן שאם ההשתלה ברמה גבוהה אף אחד לא ישים לב לזה שעשיתם אותה ולכן אתם אלה שצריכים להחליט האם לספר לחברים ומשפחה על ההשתלה או לא.

מדוע כדאי כל כך לשלב את השתלת השיער עם חופשה בחו"ל?

עליכם לדעת כי כיום השתלת שיער אפשר לעשות בחו"ל ובעיקר בטורקיה. זה אומר שאנו יכולים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. קודם כל אנו יכולים לעשות את ההשתלה אצל המומחים הגדולים ביותר שיש ושנית כל אנו יכולים לטייל בארץ מרתקת, זולה עם אטרקציות רבות ואוכל משובח. אנו חייבים לציין כי גם אם כל עלויות המחייה כמו מלונות ואוכל ההשתלה בטורקיה יותר זולה מאשר בארץ ולא רק זאת אלא שפעמים רבות ההשתלה היא גם ברמה הרבה יותר גבוהה בטורקיה. לכן כדאי מאוד לשלב את ההשתלה עם נסיעה לטורקיה או ליעד אחר בחו"ל וכך ליהנות מחוויה חד פעמית שהינה מדהימה ומיוחדת מאוד.

אל תבחרו מכון להשתלת שיער ללא פגישה מקדימה לפני ההשתלה

כאשר אתם פונים אל מכון השתלה אתם חייבים להבטיח כי עושים לכם פגישת ייעוץ לפני ההשתלה . בפגישה יספרו לכם על ההליך, על ההחלמה ממנו ועל השיטה שבה עושים את ההשתלה. אם אתם עושים את ההשתלה בחו"ל אזי אפשר לבצע את הפגישה המקדימה בזום אך בכל מקרה לא כדאי לוותר עליה מכיוון שהפגישה הזאת מאוד חשובה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן