חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גייס חמישי: בת 40 לעגה לקורבנות ותמכה במעשי חמאס

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: שוטרי מחוז ירושלים עצרו תושבת מזרח ירושלים שפירסמה דברי לעג, הזדהות ותמיכה בארגון טרור חמאס ובמעשיו הרצחניים. עם סיום החקירה, הוגשה היום הצהרת תובע לקראת כתב אישום הצפוי בימים הקרובים

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו לפני כשבועיים, תושבת בית חנינא בירושלים בשנות ה-40 לחייה, שפירסמה ברשת החברתית דברי תמיכה והזדהות עם ארגון טרור "חמאס".

בין היתר החשודה העלה תיעוד חטיפה של קשישה מביתה על ידי ארגון הטרור חמאס וציינה בדבריה: "אין אני מתה. קומדיה שחורה, הזקנה מאושרת, חיה את האקשיין לפני שהיא מתה, לא צחקתי ככה שנה".

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

בפירסומים נוספים, החשודה פירסמה תיעוד של צעירים בורחים מהמסיבה ברעים בזמן שיורים עליהם וכתבה: "תודה לאל, נשטתח לאל ונאמר תודה", ובפרסום אחר, פרסמה תיעוד של מחבלים מסתובבים ביישובי עוטף עזה וציינה בדבריה: "מרגישה שאני בסרט, שהבמאית והכתבת פלסטינית והגיבורים מעזה"..

מהחקירה בתחנת שפט אף עלה כי החשודה מפיצה סרטוני הסברה שיקריים על מדינת ישראל ועל הזוועות שביצעו המחבלים בתאריך 7.10.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבית המשפט והיום, עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית, הוגשה כנגדה הצהרת תובע בבימ"ש ומעצרה הוארך עד לתאריך 27.12, וצפוי נגדה כתב אישום בימים הקרובים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ולהעביר מסר חד וברור לכולם, לא נאפשר הסתה ותמיכה באותם רוצחים מתועבים. נמשיך לפעול לאיתורם של מסיתים ותומכי טרור, מיצוי החקירה והדין עמם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן