חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גמילה מסמים בבית

קרדיט תמונה נוי וחן סושייאל

גמילה מסמים ואלכוהול עם מטפל מקצועי אצלכם בבית –גמילה פרטית ודיסקרטי

אם חשבתם עד היום שגמילה מסמים מחייבת שהייה במרכז גמילה – הגיע הזמן שתגלו שקיימת אופציה של תהליך גמילה דיסקרטי שמתבצע אצלכם בבית. צוות מקצועי של מרכז מיי גרופ בניהולו של מתי סמיונוב, מגיע אליכם הביתה ומלווה אתכם לכל אורך הדרך. אין כל חובה לחשוף את הבעיה שלכם ברבים כאשר אפשר לקבל טיפול מקצועי ומדויק אצלכם בבית.

הדרישה לצאת מהבית ולשהות במרכז גמילה יוצרת ניתוק בין חיי השגרה לבין ההליך, דווקא גמילה מסמים בבית מפתחת את החוסן הדרוש לעמידה בפיתויים. הגמילה מהסם תושלם רק כאשר האדם מתמודד עם הגורמים שהובילו אותו לצרוך סמים ויודע מה עליו לעשות כאשר הוא נקלע שוב לאותם מצבים שהובילו אותו בעבר לצריכת סמים.

שימוש בסמים ואלכוהול בכל גיל עלול להוביל לבעיית התמכרות. אם אתם סובלים בעצמכם מבעיית התמכרות או שיש לכם בן משפחה שזקוק לעזרה – אין סיבה שתתמודדו לבד! בהעדר יידע מקצועי היכולת שלכם להפסיק את השימוש המזיק בסם מוגבלת. מרכז מיי גרופ בניהולו של מתי סמיונוב מלווה תהליכי גמילה מסמים ואלכוהול אצלכם בבית, אתם פותרים את הבעיה תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים.

מתי סמיונוב ומרכז מיי גרופ הם הכתובת להורים מודאגים לבני נוער שמשתמשים בסמים ומפריזים בצריכת אלכוהול. אם לא תפעלו כעת אתם עלולים להתמודד בעתיד עם התמכרות לסמים קשים ופגיעה משמעותית ביכולת לנהל אורח חיים בריא ויציב.

התמכרות לסמים מזיקה בכל גיל, כל יום בו אתם מעלימים עין ומתעלמים מהבעיה מסכן אתכם ואת ילדכם. ידעתם ששימוש בסמים קלים בקרב בני נוער מוביל בסבירות גבוהה לפגיעות מיניות ולמעשי גניבה? ההתמכרות לסמים משבשת את קבלת ההחלטות ומובילה צעירים נבונים ואחראים למסלול של הרס עצמי ומצוקה.

מי צריך גמילה מסמים?

התמכרות לסמים מעידה כמעט תמיד על מצוקה רגשית, אישית או סביבתית. קיים גורם שהוביל לנפילה אל הסם, תהליך גמילה מוצלח הוא כזה שמזהה את הגורם לבעיה ומטפל בו. התלות בסם היא גם נפשית וגם פיזית ויש לבנות את תכנית הגמילה בהתאם. הסימנים המעידים על צורך בתכנית גמילה מסמים הם : שקרים, שינויים קיצוניים במצב הרוח, הסתגרות, הכחשה של הבעיה, הזנחה של ההופעה החיצונית, שינויים ניכרים במשקל הגוף. כל שימוש בסם אסור מהווה סכנה, כדי להתחיל בתהליך גמילה מיד כאשר מזהים את בעיית ההתמכרות.

אדם מכור לסמים משקר לסובבים אותו וגם לעצמו. אתם תשימו לב לשינויים קיצוניים במצב הרוח, ברגע אחד הוא עובר ממצב של שמחה או רגיעה להתפרצות כעס או בכי. התמכרות לסמים מלווה לעתים גם בבעיית דיכאון. חשוב לשים לב להסתגרות או התבודדות לא אופיינית. ההתמכרות לסמים עלולה לגרום לפגיעה בסובבים, הכמיהה אל הסם כה חזקה עד כי הכול מתבטל אל מולה. סימנים של שימוש בסמים קשים ניכרים על הגוף בדקירות של מחטים.

סמים עולים כסף, אם לפתע שמתם לב להוצאות כספיות לא הגיוניות אצל ילדיכם או אצל בן/בת הזוג – יכול להיות שמדובר בבעיית סמים.

מתי ואיך סמים קלים הופכים לבעיה?

צריכה של סמים קלים עשויה להפוך ברגע לשימוש קבוע וברגע הבא להחמיר לבעיית התמכרות לסמים קשים. יש לסמים הקלים את היכולת לגרום לקבלת החלטות שגויות. סמים קלים גורמים לנו לפספס ימי לימודים, לא להגיע לעבודה, לפגוע ביקרים לנו, להיכנס לחובות, פגיעה בריאותית. תהיו אתם חכמים יותר, תהיו מודעים לסכנה והימנעו מסמים קלים וקשים כאחד.

איך מתחילים גמילה מקוקאין בבית?

קוקאין מוגדר כסם מסוכן לשימוש, ההתמכרות מהירה מאוד והגמילה אינה פשוטה. גמילה מקוקאין בבית דורשת ליווי מקצועי צמוד עם מענה לתופעות הפיזיות ולקשיים הרגשיים. גמילה ביתית מסמים  מתבצעת בצורה דיסקרטית אצלכם בבית. איש לא צריך לדעת שאתם מתמודדים עם התמכרות לסמים או שאתם נמצאים בתהליך גמילה. עבור כל נגמל מרכיב הצוות המקצועי תכנית גמילה בהתאמה אישית.

קרדיט תמונה נוי וחן סושייאל

כיצד מתבצע הליך גמילה מסמים בבית?

גמילה מסמים בבית מצליחה רק כאשר אתם מלווים את התהליך עם אנשי מקצוע שיש להם ניסיון ספציפי בליווי תהליכי גמילה ביתית מסמים. רק מרכז גמילה מסמים פרטי יספק למכור ולסובבים אותו את התמיכה הדרושה. את התהליך מתחילים בפגישת היכרות במהלכה תקבלו מידע מפורט אודות ההליך, ותתבקשו לספק מידע ראשוני אודות המטופל. השלב השני הוא אבחון מדויק שמתבצע על ידי אנשי מקצוע. בתהליך גמילה ביתי דרך מרכז גמילה מסמים פרטי גם את האבחון אפשר יהיה לבצע בבית. כעת ניתן להתחיל בטיפול בהתאם לתכנית האישית שהורכבה. יש צוות מקצועי שמלווה אתכם ונותן מענה לכל קושי שמתעורר. בתום התהליך אתם יוצאים לדרך חדשה בעוד הצוות המקצועי ממשיך לתמוך ולחזק.

למה דווקא גמילה ביתית מסמים?

גמילה היא תהליך מורכב פיזית ונפשית, האפשרות לשהות בסביבה ביתית מוכרת, נוחה ופרטית מהווה יתרון משמעותי. בשנים האחרונות יותר ויותר גברים ונשים שסובלים בהתמכרויות בוחרים לעבור את הגמילה בבית. הם עושים זאת בגלל הנוחות, במטרה להפחית את החרדה שמתלווה לשהייה במקום זר ועל מנת ליהנות מתחושת הביטחון שיש רק בבית.

במסגרת של טיפול ביתי מתאימים לכל מטופל תכנית משלו, בהתאם למקרה המטופל יצליח להמשיך בשגרת עבודה או לימודים. הגמילה הביתית אינה יוצרת ניתוק מבני המשפחה, המטופל ממשיך לקבל תמיכה מהמשפחה הקרובה במהלך הגמילה. עם גמילה ביתית חוזרים לשגרה מיד לאחר השלמת הטיפול ללא קשיי הסתגלות. יתרון משמעותי נוסף הוא שמירה על פרטיות. אם אינכם מעוניינים להיחשף – מסלול הגמילה הביתית של מרכז מיי גרופ בניהולו של מתי סמיונוב הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

יש לכם בעיית התמכרות לסמים? מתי סמיונוב ומרכז מיי גרופ הוא המקום בו תוכלו לעבור גמילה דיסקרטית מסמים מבלי לצאת מהבית. בסביבה המוכרת והבטוחה שלכם את מרגישים הכי נוח ומשיגים את התוצאות הטובות ביותר.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן