חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קדומים בוחרת: עוזאל ותיק נבחר לראש המועצה

עוזאל ותיק

עוזאל ותיק נבחר לראש מועצת קדומים: עידן חדש ביישוב חלוץ ההתיישבות בשומרון

קדומים- עוזאל ותיק, בן 43, תושב קדומים, מונה היום לראש מועצת קדומים החדש לאחר שגבר על שני יריביו בסיבוב הראשון של הבחירות. ותיק, יליד היישוב, גדל בו ומגדל בו את ילדיו, נחשב לנציג הדור הצעיר של קדומים.

ניסיון רב במגזר הציבורי והפרטי:

ותיק מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי. הוא שימש כסמנכ"ל הרכבת הקלה 'סיטיפס', ראש אגף דוברות תקשורת הסברה ופניות הציבור במשרד הפנים, דובר אוגדת איו"ש בצה"ל, מאמן רשויות לשעת חירום וסגן ומ"מ ראש מועצת קדומים, בנוסף משמש עוזאל כחבר מליאה במועצת שער שומרון מטעם שר הפנים.

בשיח עם פעיליו לאחר סיום ספירת הקולות וההכרזה על זכייתו מסר ותיק: "אני מודה לתושבים רבים שלקחו חלק פעיל במסע הזה. התמיכה והחברות חיזקו אותי וראיתי אצל כולכם בעיניים אש חיובית ורצון לעשיית טוב. קדומים הוא חלוץ ההתיישבות היהודית בשומרון. זהו לא רק מאורע היסטורי אלא ציווי ברור שלאורו אנחנו חייבים ללכת. עלינו להיות חלוצים בתחומים רבים בהם: חינוך, נוער, גמלאים, קידום עסקים, תיירות וחדשונות.
היום הזה תושבי קדומים הוכיחו שהם בוחרים לדאוג לבניית הקומות הנוספות של היישוב, תוך הוקרה של העבר ושל דור המייסדים. כמי שגדל בקדומים אני מודה לקודמי ראש המועצה היוצא חננאל דורני על שנים רבות של עשייה לטובת קדומים ביושר, בחריצות ובענווה גדולה.
אנחנו היום מפשילים שרוולים ומתוך אהבת קדומים ולטובת היישוב והשומרון כולו נעשה ובע"ה נצליח!".

ותיק זכה לתמיכה מקיר לקיר במסדרונות הקואליציה, זאת לאחר שקיבל בפועל הן את תמיכת הליכוד והן את תמיכת הציונות הדתית.

בנוסף, הזכיר עוזאל גם את אירועי השעה: "בזמן שאנחנו כאן בשביל להבטיח את שגשוג היישוב ואת המשך פריחתו, אנו לרגע לא שוכחים את חיילנו שנלחמים בשעות אלו. ליבנו איתם, ואנחנו נמשיך לדאוג לשלומם ולשובם לשלום לביתם".

.

עוזאל ותיק
קרדיט תמונה: ניצי אילן.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן