חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"די לפקקים – ירושלים אתר בנייה אחד גדול" – הפגנה מול בניין העירייה ביום רביעי הבא

"די לפקקים - ירושלים אתר בנייה אחד גדול" - הפגנת ענק נגד העירייה ביום רביעי הבא

בעקבות תגובות רבות ברשתות החברתיות לאור בעיות הפיתוח ברחבי העיר וההחלטה לשדרג כבישים רבים במקביל בבת אחת, בסיעת התעוררות החליטו לקיים ביום רביעי הבא הפגנה מול בניין עיריית ירושלים.

בהודעה שיצאה מטעם התעוררות נכתב:" מצב העיר בהיבט של תחבורה ותשתיות לא פשוט. רוב ירושלים נמצאת בבנייה מרובה ללא אסטרטגיה או חשיבה לטווח ארוך, ללא מיצוי של כוח אדם, ללא פיקוח קפדני על אופי ביצוע הבנייה ובלי להתחשב באיכות חייהם ובהליכתיות של תושבי העיר.

אחת ממודעות ההזמנה להפגנה ביום רביעי הבא

הכבישים מלאים בבורות מסוכנים, המדרכות חסומות ומפגעים אינסופיים בצירים המרכזיים. ההשלכות רבות, פגיעה ברכוש, פגיעה באיכות החיים, פגיעה כלכלית, פגיעה בזמן ואף פגיעה גופנית.

בעקבות כך ובעקבות מאות תלונות של תושבים שהגיעו ללשכתנו, בנוגע למצב תשתיות התחבורה בירושלים. תושבי העיר נותרו במאבק יומיומי בכבישים, הם נותרו חסרי אונים מול הסכנות הרבות והמצב העגום שהם נאלצים להתמודד מולו.
בנוסף, טענות רבות מצביעות על חוסר היענות של העירייה לתקן ליקויים, בורות ומפגעים. זאת על אף שהעירייה קיבלה דיווחים על המפגעים".

בהודעות ההזמנה לתושבים להשתתף בהפגנה נכתב: "לירושלמים כבר נשבר מהבורות, מהמפגעים האינסופיים, מהתשתיות המזעזעות, מחוסר נגישות במדרכות, מהבנייה הבלתי פוסקת ללא תכנון לטווח ארוך, ללא אסטרטגיה וללא התחשבות מינימלית בתושבים שנותרו חסרי אונים.
ההשלכות רבות! פגיעה ברכוש, פגיעה בזמן, פגיעה משמעותית באיכות החיים, נזק כלכלי ואפילו נזק גופני!
ראש העירייה צריך להבין שהכבישים בבית שלנו הם לא הפקר! לא ניתן לעירייה להתעלם יותר מהמצוקות והצרכים של תושבי העיר".

עופר ברקוביץ, יו"ר האופוזיציה וסיעת התעוררות הוסיף: " תושבי העיר מאבדים זמן יקר מדי יום. התשתיות התחבורתיות הפכו למזעזעות, הכבישים בירושלים מלאים בבורות ומפגעים שהורסים רכוש ומסכנים חיים. אין נגישות להולכי רגל במדרכות, העיר הפכה לאתר בנייה. ככה לא מנהלים בנייה ופיתוח במרקם קיים. ההחלטה לפתוח עשרות אתרי בנייה במקביל ללא פיקוח על העבודות משיקולים פוליטיים מביאה לנזקים משמעותיים.

ההשלכות על התושבים רבות, עשרות מתלוננים על פגיעה ברכבים וברכוש, הפגיעה בזמן היא אינסופית. יש כאן פגיעה משמעותית באיכות החיים ונדמה שזה לא מעניין את ראש העירייה שבונה על זיכרון קצר. בעינינו, ראש העירייה מנותק מהתושבים והמצוקות שלהם.

התעוררות גיבשה תכנית אטסרטגית לשיפור ומזעור נזקי מצב התחבורה בירושלים. יש לנו הצעות קונקרטיות לשינוי המציאות הקשה הזו. נציף את הבעיות בישיבת המועצה הקרובה ונדרוש מליאון להפסיק את ההתעלמות מקריאות המצוקה, להקצות תקציב מתאים לטיפול במפגעים, וכוח אדם לפיקוח על העבודות המבוצעות. אני קורא לציבור להצטרף אלינו ולהפעיל לחץ ציבורי משמעותי ברשתות וגם להגיע לישיבת המועצה. מגיע לתושבים שמשלמים ארנינה כל כך גבוהה איכות חיים אחרת".

עבודות פתוחות בכביש, צילום: באדיבות הצלם

גרים בירושלים והסביבה? יש לכם מידע שאתם חושבים שכדאי שכולם יידעו? רוצים שנעלה משהו לסדר היום הציבורי?
החשיפה הגדולה ביותר בירושלים ( ממוקדת לתושבי ירושלים והסביבה )
פנו אלינו בווטסאפ 🪀ונעלה לירושלמים! פורטל חדשות הבית של ירושלים והסביבה – ליצירת קשר מהירה בווטסאפ לחצו כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן