חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבוקר: סוחרי שוק מחנה יהודה יפגינו מול משרד רוה"מ

 למרות הסרת המגבלות החלקיות והניסיון לחזור לשגרה, השווקים ישארו סגורים וסוחרי השווקים מכל קצוות הארץ יפגינו הבוקר מול משרד רוה"מ


סוחרי השווקים והחקלאים יחד עם הקמעוניים והמשווקים מרחבי ישראל יפגינו היום (יום א׳), מול משרד ראש הממשלה בדרישה להשיב לפעילות את השווקים הפתוחים.

סגירת השווקים הביאה לנזק מוערך בכ-100 מיליון שקלים לסוחרים והחקלאים.

בעקבות הצהרת רה״מ ואי פתיחת השווקים, אמרה יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: ״בשעה בה ראש הממשלה טוען שהצעדים שנקטה הממשלה הוכיחו את עצמם בהאטה בקצב ההדבקה, אלפי סוחרי השוק וחקלאיים זועקים למכונת הנשמה כלכלית.

ההחלטה להשאיר את השווקים סגורים, מנותקת וחסרת הגיון, הנזק הנאמד עד כה עומד על כ-100 מיליון ש״ח. בירושלים, הציע ראש העיר משה ליאון מתווה ולפיו כל הכניסות בשוק יאוישו במחסומים ופקחים. הפקחים ישלטו על כמות הנכנסים ויוודאו כי כולם עוברים בדיקת חום ועוטים מסכות.

עבור הפוליטיקאים השוק הוא המקום האידאלי להתבשם מאהבתו וניחוחותיו בעת בחירות, עבורנו הסוחרים זו פרנסה. אם השווקים לא ייפתחו לאלתר, לא יהיה לפוליטיקאים איפה להצטלם, כי כל הסוחרים יקרסו.

אולי יצטלמו בסופרים שהם כ״כ מסייעים להם בימים אלו והפכו אותם למונופול המתעשר ע״ח הציבור. אותם סופרים שבפרסומים על מסלולים לא מעטים של נדבקים מופיע שמם, ובמקום לתעדף את השווקים הפועלים באוויר הפתוח ובמרחב ציבורי אדיר, ממשיכה הממשלה לפעול באטימות ובחוסר התחשבות.ההפגנה היא רק יריית הפתיחה במאבק שלנו".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן