חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוהים בלתי חוקיים נעצרו לאחר מרדף רגלי בעקבות פריצה וגניבת רכב

תמונת אחד מכלי הרכב שנפרץ ע"י החשודים

המשטרה ממשיכה במאבק בעבירות הרכוש: שני שוהים בלתי חוקיים נעצרו בחשד לפריצה וגניבת כלי רכב. בפעילות משולבת של שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב בשכונת הגבעה הצרפתית, נעצרו שני פלסטינים שוהים בלתי חוקיים, בני 16 ו-18, בחשד שפרצו לשלושה כלי רכב וניסו לגנוב אותם.

הפעילות החלה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על שני חשודים שנצפו מסתובבים בין כלי רכב באופן מחשיד. צוותים של שוטרי תחנת שלם, יס"מ ירושלים ולוחמי מג"ב הוזעקו למקום, הבחינו במספר כלי רכב שנפרצו, ופתחו בסריקות אחר החשודים.

בסיוע תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, אותרו החשודים נמלטים רגלית. לאחר מרדף קצר, הם נעצרו על ידי השוטרים.

חקירתם של החשודים, תושבי איו"ש, נפתחה בתחנת שלם. אמש הובאו השניים לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם במספר ימים.

במקרה נוסף

 הלילה בסביבות השעה 01:30, התקבל דיווח על מקרה אלימות ביישוב גבעת זאב. שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו למקום, הבחינו ברכב שחלונו מנופץ ובתושב המקום שטען כי תפס חשוד שפרץ וניסה לגנוב את רכבו.

החשוד, פלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב שכם כבן 18, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. בסיומה של החקירה הוא נכלא, והחקירה בעניינו נמשכת.

שוטרי מחוז ירושלים ימשיכו לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, תוך שיתוף פעולה בין כוחות ואמצעים שונים, במטרה להבטיח את שלום הציבור ורכושו.

תמונת אחד מכלי הרכב שנפרץ ע"י החשודים
קרדיט: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן