חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

תכשיטים משדרגים את ההופעה ומוסיפים סטייל וזירת התכשיטים מתחדשת בלי הפסקה בבשורות מרעננות על פי המגמות העדכניות. הטרנדים בתכשיטים לעונה הקרובה מעלים את גדולתן של הפנינים, מחברים בין מיקס של שרשראות בלוק מעניין ומגוון, מציגים עגילי חישוק בשילוב אבנים ססגוניות, מפרגנים בצמידים נמתחים בטקסטורות מסקרנות.

רוצות להיות בעניינים ולהכיר את החידושים הבולטים בין תכשיטי החורף החדשים? להלן התחזית:

קסם הפנינה
הפנינים נחשבות לאלמנט השולט בסצנת התכשיטים המרגשת ובצדק. מדובר באלמנט קלאסי ואריסטוקרטי מעודן להפליא ורומנטי ששומר על רלבנטיות למשך שנים.

הפנינים זוכות בפרשנות עיצובית עכשווית ומככבות על גבי תכשיטים רבים – טבעות, עגילים, תליונים וצמידים בווריאציות שובות לב משרשראות המשלבות בין פנינה לקריסטל דרך צמידי פנינה וצ'ארמס, עגילי הופ עם פנינה מתורבתת ועד תכשיטים המפגישים בין הפנינים הלבנות הצחורות המבריקות לחרוזים בצבעוניות עשירה ומתפרצת – ניגוד שמושך את תשומת הלב.

מפגש בין שרשראות
אם בעבר היה נהוג לענוד שרשרת אחד כל פעם, הרי שכיום המראה השכבתי דומיננטי ובכל סגנון שתרצו. בין אם תבחרו בשרשרת הצהרתית גרנדיוזית ודומיננטית למראה ובין אם בשרשראות דקיקות קלילות בשיק אוורירי מינימליסטי ובחיבורים ביניהן מבחינת משחק בין אורכים, עובי, שרשראות קצרות בסיסיות לצד שרשראות ארוכות עם תליון משמעותי. צרו שילובים כיד הדמיון הטובה.

נפלאות הנחש
נחש תמיד היווה השראה לעיצובים רבים מנעליים דרך בגדים ועד אביזרים והעונה הנוכחית הוא מתפרץ לחיינו בתכשיטים בהשראתו בטוויסט בלתי שגרתי.
בין אם מדובר בטבעת נחש המתלפפת במקוריות על האצבע או צמיד בטקסטורה של נחש או שרשרת תליון נחש, שרשרת נחשב בשילוב קריסטלים. אל תנחשו – אמצו בחום את הנחש ותיהנו ממראה עדכני ייחודי.

המטאליות חוזרת
אם התגעגעתן לגוונים המטאליים המבריקים בשיק העתידני היוצא דופן – הם שבים לחיינו ובסערה. בדמות עגילים מטאליים גיאומטריים, טבעת חותם מטאלית וטבעת עבה, שרשרת מטאלית עוצרת נשימה, שילוב של דסקיות מטאליות, עגילים תלויים ועוד קומבינציות מבריקות שתאהבו.

צילום: pixabay

חרוז ולעניין
החרוזים מביאים את משב הרוח הצבעוני שכה השתוקקתן אליו בעונה הקרה והסגרירית ומפיחים חיים בצבעוניות, במרקמים ובחיבורים המעניינים בכל מלתחה גם הסטנדרטית או הסולידית ביותר. שרשראות חרוזים, צמידי חרוז ואפילו עגילי חרוז בצורת חישוק שעליו מושחלים בקפידה החרוזים הנבחרים בגוונים עזים או פסטליים לפי בחירה.

סיכת דש – התוספת שתופסת
אל תסיימו להנדס את המלתחה מא-ת בלי שהוספתן לעצמכן סיכת דש. סיכות הדש האלגנטיות בעלות מראה מקורי עכשווי בהשראת אלמנטים אייקוניים שונים וכל שצריך זה רק להצמיד בעיצוב המבוקש ולהוסיף מוקד משיכה ועוצמה לכל פריט חלק עליון – חולצה, שמלה, ז'קט ואפילו מעיל.

פריחה גם בעונה הקרה
לא צריך לחכות לאביב כדי להצטייד בפרחוניות עשירה. הפרחים מככבים בעולם התכשיטים גם בעונת החורף בהובלתם של עגילים, צמידים, שרשראות, טבעות עם מיני פרחים, עלי כותרת בוהקים, בשלל צבעי הקשת לכל אירוע או כשמתחשק לך לפרוח ולקטוף מחמאות.

סוד האמייל
יש אינספור חומרים מהם מיוצרים היום תכשיטים אופנתיים, אבל אם תביטי סביב בוודאי תראי שהאמייל תופס מקום של כבוד בקולקציות העדכניות ביותר. מדובר בטכניקה עתיקה שהיום הודות לטכנולוגיה מתקדמת מקבלת עמידות גבוהה בצבעוניות מהפנטת. האמייל מככב בצבעוניות עונתית כמו טורקיז, בורדו, סגול חציל ושחור דרמטי בקווים סימטריים או מפותלים בצורה אחידה או בסגנון חוליות. אהבה ממבט ראשון.

צאי למסע בין אביזרים ותכשיטים ובדקי מהם הסגנונות העכשוויים בין הטרנדים העדכניים שתרצי לשלב בהופעה שלך ואל תתפשרי על איכות ועמידות גבוהה וכן חשבי מראש על שילובים אפשריים בין האקססוריז השונים.

הפיגוע בירושלים, השעות שאחרי: ראש העיר ביקר בזירה; שיבושים בקווי התחבורה בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן