חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגי צמידים לנשים

סוגי צמידים לנשים

צמיד הוא מסוג התכשיטים שתמיד משדרגים את ההופעה בין אם בטוויסט צבעוני, בטקסטורה מעניינת, בקונטרסט לאאוטפיט הנבחר ויכולים גם להציג אמירה מעניינת ללוק הכולל.
זירת התכשיטים לא מפסיקה לחדש ולהפתיע בצמידים במגוון סגנונות כך שאפשר לבחור את הפריט האולטימטיבי לפי אופי האירוע, הביגוד המועדף, חומר הגלם המבוקש והסטייל הנחשק.
קיימים סוגים שונים של צמידים ששווה להכיר שכל אחד מהם זוכה בכל עונה וקולקציה בפרשנות עיצובית מרעננת וייחודית מצמידי הטניס הקלאסיים דרך הפריטים העתירי כדורים ועד שיק החוליות. סקירה קצרה של הסוגים הפופולאריים בין צמידים לנשים, ההבדלים ביניהם והטרנדים העכשוויים בכל אחד מהסוגים הנפוצים:

חפתים ולא רק לחליפות
צמידים בסגנון חפת נחשבים לאביזר הצהרתי מרשים במראהו. הם אינם מתלבשים על הזרוע או נסגרים אלא יש מרווח שמאפשר לענוד בנוחות את האביזר כך שגם לא ילחץ. לרוב הם עשויים מחומרים קשיחים ובעלי נוכחות דומיננטית כאשר אפשר למצוא אותם במראה אחיד או במרקם משתנה.

טניס ולא על המגרש
הכל החל כשהטניסאית כריס אוורט איבדה את צמיד היהלומים שלה על המגרש והפך לפריט בעל תהילה עולמית משלב כסף סטרלינג או זהב עם שיבוץ אומנותי בעבודת יד מוקפדת של יהלומים בשכבות שונות. מדובר בפריט קלאסי שאי אפשר בלעדיו.

החולייה החסרה
עיצובי החוליות האהובים שמורגשים בכל מקום בזירת התכשיטים מהטבעות ועד השרשראות, מוצאים את דרכם הטבעית גם לסביבת הצמידים במראה חוליות אופנתי ואסתטי. חוליות שפוגשות זו בזו בשלל ווריאציות מעניינות ובגדלים משתנים לרוב מדובר בחוליות אובליות השלובות זו בזו או חוליות במראה אסימטרי.

כסופים ומבריקים
מבחר חומרי הגלם הוא עשיר כאשר זה נוגע לצמידים ויש רבות שמחפשות אביזרים מכסף סטרלינג 925 – המצביע על 92.5% כסף טהור ובעל עמידות גבוהה. חשוב לבחור ללא ניקל כך שגם יתאים לרחצה ויהיה מתאים לעור רגיש. הכסף מקנה לתכשיט מראה עם ברק ועומק וניתן למצוא אותו בשלל טקסטורות ומאפיינים שמעניקים ייחוד.

סוד הקסם: ציפוי זהב
מי שמתחברת יותר למראה המוזהב בוודאי תאהב את התכשיטים המצופים זהב – שכבה המוסיפה לתכשיט את הניצוץ המבוקש מודגש למרחקים. גם כאן היצירתיות עולה על כל דמיון ואפשר להתרשם מהיצע מסחרר של אביזרים מצופי זהב בכל הדגמים האפשריים.

קלאס בדמות פנינים
אין ספק שצמידים אלגנטיים במיוחד הם צמידי פנינים בעלי צביון אצילי בנוסח פעם שזוכים לעדנה מחודשת בשיק יותר עכשווי ומודרני מתוחכם. בין אם מדובר במפגש בין פנינים לכסף או לזהב – הקומבינציה מנצחת והתוצאה מרהיבה.

זירקון מוסיף המון
ישנם גם פריטים במראה אחיד וחלק או בעל טקסטורה מעניינת אבל שגולת הכותרת היא הזירקון שנוסף לצמיד ומהווה את מוקד תשומת הלב המרכזי ביופי שהוא מציג. ניתן למצוא פריטים עם זירקון אחד או יותר במוקדי כוח שונים לאורך התכשיט וכן ארוכים ושכבתיים לצד קצרים והדוקים יותר.

האלסטיות קובעת
לצד הפריטים הקשיחים יותר ישנם גם דגמים מעוצבים אלסטיים וגמישים שמחליקים בקלות על הזרוע ועוטפים אותה באופנתיות. חומרים גמישים נעימים למגע ונוחים לאורך זמן שמתלבשים בטבעיות ומרגישים כעור שני על הגוף.

תופסים את הכדור
סוג אהוב נוסף בזירת התכשיטים הוא צמיד של כדורונים המורכבים מפסיפס של כדורונים קטנים מיניאטוריים או גדולים ודומיננטיים יותר במרחקים שונים זה מזה שמוסיפים עושר ועניין לתכשיט בשילוב כסף סטרלינג או ציפוי זהב.

בבחירת הצמיד חשוב לבחור תכשיט איכותי של מותג מוביל, שידוע שמשקיע הן ברמת העיצוב והן ברמת הקפדה על חומר הגלם – שילוב מנצח בין שלל אקססוריז בהופעה הכוללת.

צילום: pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן