חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הייתי מבסוט ושמח שחמאס הורג יהודים, לכן פירסמתי את הדברים"

 חוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, השלימו חקירת צעיר ממזרח ירושלים, שעפ"י החשד פרסם דברי הסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון טרור ברשתות החברתיות

גם לאחר מעצרו, המשיך להסית ולשבח את הפעילות הרצחנית של ארגון הטרור חמאס. בסיום חקירתו, הוגשה נגדו הצהרת והיום צפוי כתב אישום

חוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים עצרו לפני כשבוע וחצי חשוד (20) תושב מזרח ירושלים, שפרסם ברשתות החברתיות דברי הסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס ותמיכה במחבלים ובמעשיהם הרצחניים. לאחר מעצרו על ידי המשטרה, החשוד הועבר לחקירה ושם הוסיף דברי הסתה נוספים.

עפ״י החשד, החשוד פירסם ברשתות החברתיות מספר רב של סרטונים ודברי תמיכה והסתה לטרור. בין פרסומיו, החשוד פרסם סרטון בו נראה מחבל מחזיק כלי נשק ויורה בחיילים המתבוססים בדמם וברקע מתנגן שיר עם דברי הסתה.

חוקרי ימ"ר במחוז ירושלים פתחו בחקירה, כשגם במהלכה החשוד המשיך לשבח ולתמוך במעשייהם הרצחניים של המחבלים וארגון טרור חמאס, ואמר: "אני שמח שחמאס התחיל את המלחמה.. "הייתי מבסוט ושמח שחמאס הורג יהודים, לכן פירסמתי את הדברים".

עם סיום החקירה ולאחר ביסוס ראיות כנגד החשוד, הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית המשפט ומעצרו הוארך עד לתאריך 26.3, והיום צפוי נגדו כתב אישום שיוגש על ידי הפרקליטות.

הקשר בין הסתה לבין אלימות, הפרות סדר וטרור- הוא ישיר ומובהק ולכן, הנושא נמצא במיקוד הקשב של משטרת ישראל. שוטרי מחוז ירושלים בסיוע חמ"ל התודעה הפועל במחוז ירושלים, מבצעים כל העת פעילות ניטור וסיכול גם במרחבי הרשת, נגד אותם מסיתים לטרור ואלו הקוראים לפגוע באזרחים. בחודשים האחרונים נוטרו פרסומים רבים, שבעקבותיהם נעצרו עשרות חשודים, ונגד רבים מהם כבר הוגשו כתבי אישום.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן