חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקררים תעשייתיים ומקרר מעבדתי – מה משותף ומהם ההבדלים?

 

בתוך עולם המקררים התעשייתיים ניתן למצוא קטגוריות שונות, אשר אחת מהן היא של מקררים מעבדתיים. מי שאינו בקיא בתחום הקירור/חימום תעשייתי, או עוסק בתחום בו נדרש שימוש במקרר מעבדתי או תעשייתי, לרוב לא יכיר את ההבדל בין שני סוגי מקררים אלו. בפועל, ניתן למצוא מקררים תעשייתיים ומקררים מעבדתיים בשימוש במקומות שונים מאוד אחד מן השני.

 

קירור תעשייתי הוא השם הרחב והכולל יותר לסוגים רבים ושונים של מקררים למיניהם, אשר אינם מיועדים לשימוש ביתי. למשל, במסעדות ובתי קפה, מקררי שתייה וכיוצ"ב.

מקררים מעבדתיים, לעומת זאת, הם קטגוריה צרה יותר בתוך עולם הקירור התעשייתי. מדובר במשפחה שלמה של מקררים תעשייתיים המיועדים לשימוש במיוחד במעבדות למיניהן. אלו עשויים להיות, למשל, מקררים לאחסון מנות דם, מקררים שולחניים קטנים יחסית, מקררים לשמירה קפדנית של בדיקות ודגימות למיניהן וכד'.

 

מקררים מעבדתיים מתוכננים, מעוצבים ומיוצרים במיוחד על מנת לתת מענה טכני טוב לצרכים ספציפיים ביותר, דוגמת שמירה קפדנית על טווח מסוים ביותר של טמפרטורות, פעולה רציפה ומובטחת לאורך פרקי זמן ארוכים, שמירה על איטום ועוד. פונקציות אלו מותאמות כמובן לצרכים הנפוצים העולים במעבדות למיניהן, ומשותפים למעבדות מתחומים שונים ונפרדים לחלוטין.
מקרר מעבדתי תוכלו למצוא במעבדה רפואית, כמובן, אך גם במעבדות בהן מתבצע מחקר על חומרים או על כל דבר אחר אשר אינו בהכרח קשור לעולם הרפואה.

 

במידה ואתם מתלבטים בנוגע לסוג המקרר המעבדתי הנדרש עבור המעבדה שלכם, כדאי להיכנס לקטלוג המקררים המעבדתיים של יבואן, יצרן ומשווק מורשה של התחום כאן בארץ (הדוגמה העיקרית כאן היא חברת "אלקטרוטרם" הישראלית), וללמוד ולהכיר את הדגמים השונים. בשלב הבא ניתן ומומלץ ליצור קשר עם החברה, ולדבר עם אנשי המקצוע המתמחים בתחום, אשר יוכלו לסייע לכם להתאים את המקרר המעבדתי/תעשייתי המושלם ביותר עבורכם.

היכנסו לאתר וצפו בקטלוג העשיר שלנו של ציוד למעבדות בכתובת
www.electrotherm.co.il

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן