חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את מכללת סלע

לוגו

ממועד הקמתה ב-1990 ועד היום, מיצבה את עצמה מכללת סלע כאחד מן המרכזים ההדרכתיים המתקדמים, המשוכללים והמובילים בישראל. במכללה יכולים המועמדים והמועמדות למצוא מגוון עשיר ורחב של קורסים מקצועיים המכשירים את משתתפיהם להשתלבות מלאה בשוק העבודה, ובמקצועות נחשקים בענף ההייטק. כמכללה טכנולוגית מייסודה ועד היום, מכללת סלע משתיתה את לימודיה על בסיס הליך סינרגיה מושלם המשלב בין לימודים טכנולוגיים מתקדמים לבין מרכזה הטכנולוגי אשר משרת נאמנה מגוון רחב של לקוחות מתוך ענף ההייטק המקומי.

צוות מרצים ומרצות מקצועי

עוד בטרם נבקש להתייחס אל הסביבה הטכנולוגית המתקדמת ומעבדות הלימוד, הרי שההון האנושי הוא זה אשר עומד בחוד החנית ומכשיר את הסטודנטים והסטודנטיות במקצועם העתידי. המכללה מקפידה לרכז בין שורותיה, את טובי המרצים והמרצות המגיעים הישר מתוך התעשייה. אין מדובר במרצים המתעדכנים דרך מקורות מידע עקיפים באשר לנעשה בתעשיית ההייטק, כי אם באנשי מקצוע החיים ונושמים את התחום, ושמביאים ערך מוסף וידע המגיע הישר מתוך התעשייה. הצוות המקצועי עובר את כל ההכשרות הנדרשות כך שיידע כיצד להעביר את החומר הנלמד בטכניקות הדרכתיות מתקדמות.

מגוון עשיר של מסלולי לימוד לבחירה

מחפשים אחר לימודי פיית'ון? או אולי מבקשים לקבל הכשרה מקיפה בתחום העיצוב הגרפי? או בדיקת התוכנה? בכל תחום ותחום הנחשב לחלק אינטגרלי מן התעשייה ההייטקיסטית וטכנולוגית של ישראל, מכללת סלע עומדת בחוד החנית, ומציעה מסלולי לימוד המתעדכנים חדשות לבקרים, בכפוף לשינויים החלים בענף. לצד לימודי שפות תכנות פרטניות, יכולים המועמדים והמועמדות לעיין ולבחור בקורסים רוחביים המכשירים למקצועות כגון סייבר ואבטחת מידע, תכנות על גווניו השונים, בניית אתרים ועד ללימודי Full Stack אשר זוכים לפופולריות הולכת וגוברת בחברות שונות ומשתנות במשק הישראלי והעולמי.

מעבדות מחשבים מתקדמות

לצד ההון האנושי האיכותי, בסניפי המכללה היושבים בבני ברק (בסמוך לקניון איילון) ובחיפה, מקפידים בכל עת ועת על שימורן של מעבדות מחשבים מתקדמות המספקות מענה מקיף והולם לכל צרכיהם הלימודיים של הסטודנטים והסטודנטיות. מעבדות המחשבים מדמות את סביבת העבודה ואת האתגרים מולם יתמודדו בוגרי הקורסים עם סיום לימודיהם. כל זאת, כדי להשתית את הידע הרב לא רק על בסיס תיאוריה, כי אם על בסיס פרקטיקה וניסיון אישי.

ייעוץ לימודי מקיף

בביקורכם באתר המכללה ניתן תחת מדור מכללת סלע, להירשם למבדקי התאמה ללא עלות או התחייבות. המבדקים אשר נערכים במרכזה של סלע בבני ברק, אורכים כ-3 שעות, ומטרתם לשמש את יועצי הלימודים למען הכוונה ומתן ייעוץ תעסוקתי. עבור המועמדים והמועמדות של מכללת סלע, מדובר בכלי עזר משמעותי אשר יכול להכווין אל עבר הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורם.

בכל שאלה והתייעצות, צוות מכללת סלע עומד לרשות הסטודנטים והסטודנטיות, ושמח להעניק ייעוץ מקצועי ומעמיק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן