חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלהיטים האהובים של נינטנדו

הלהיטים האהובים של נינטנדו

ממלכת משחקי הוידאו מחדשת בלי הפסקה לשחקנים במגוון משחקים שעולים על כל דמיון ולוקחים את הגיימרים להרפתקאות מותחות בעולמות הפנטסיה. מתח, אקשן, אופוריה – אלה רק מעט מהרגשות העוצמתיים אשר חווים מי שנכנסים למשחק וידאו עכשווי.
חברת המשחקים הענקית נינטנדו מרבה להפתיע ולרגש את מי שמחזיקים בקונסולה מסוג נינטנדו סוויץ' ומשחררת משחקים שהופכים במהרה ללהיטי ענק חובקי עולם.
לפניכם מספר המלצות על הפייבוריטים שכבשו את הלב ואת המסכים של שחקנים צעירים וגדולים כאחד. הוסיפו לרשימת המשאלות:

luigi's mansion 3
המשחק השלישי בסדרת משחקי היחיד luigi's mansion 3 בו מככבת הדמות לואיג'י מסדרת משחקי מריו הפך להצלחה מסחררת ובצדק.
הפעם לואיג'י וחבריו יוצאים לחופשה בבית מלון יוקרתי, אך עד מהרה הם מגלים שהמלון מנוהל על ידי רוחות רפאים וחבריו של לואיג'י נכלאים על ידיהן ולואיג'י הוא היחיד שנשאר להציל אותם. במהלך מבצע ההצלה עליו לפתור פאזלים משעשעים וללכוד רוחות רפאים, תוך כדי שהוא מתקדם במעלה הקומות של המלון עד הקרב המכריע מול מנהל המלון.
הייחוד של המשחק טמון בכך שיכולים לשחק בו שחקן או שניים במקביל וכאשר שניים משחקים בו יחדיו, אחד מהם הוא רוח רפאים ידידותית שעוזרת לפתור את הפאזלים.
השחקנים נהנים גם ממגוון כלים שעומדים לרשותם כמו פנס הלם שמשגר אלומות אור שמהממות את הרוחות, שואב רוחות לשאיבת הרוחות ופריטים שונים ברחבי המלון ומכשיר שעוזר לבצע ניווט במפה תלת ממדית.

Splatoon 3
היכונו למשחק צבעוני שכולו פאן. אחרי שני משחקים היסטריים ומטריפים יצאה גם הגרסה השלישית בה חוזר משחק היריות עם אינקלינגס ואוקטולינגס.
הרובים כאן יורים דיו והלוחם הוא דיונון שיכול להשתמש בדיו במגוון דרכים ויש להשתמש בדיו כדי לשדרג את התנועה ולטעון את הדיו מחדש כל הדרך לניצחון.
תוכלו לעבור בין זירות כיפיות כמו מפעלים נטושים ומחסנים עירוניים וכלי נשק חדשים עם חיצי צבע שמתפוצצים. המשחק ערוך בחוש הומור יצירתי, שובב ומדליק. ניתן לשחק עד 8 גיימרים ברשת או כשכל שחקן משחק עם הנינטנדו סוויץ' שלו.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild
הוא אומנם יצא בשנת 2017 אבל לא עוצר ועדיין נחשק לאחד המשחקים האגדיים בו חוקרים ממלכה בדיונית בשם היירול כאשר אנשיה מנסים לשמור על עצמם באמצעות פריצות דרך טכנולוגית מפני השד האכזרי גאנון.
לפני אירועי המשחק האביר לינק שניסה להילחם בגאנון נפצע אנושות והנסיכה זלדה כלאה את עצמה יחד עם גאנון בטירה ומחכה שלינק יתעורר וכאשר הוא מתעורר אין לו כל זיכרון לגבי היכן הוא נמצא, אבל הוא מקבל מכשיר עם אנרגיה שמעניק לו יכולת קסומה ואחרי שהוא עובר מספר מקדשים הוא שומע שהמשימה שלו היא להגיע לטירת היירול על מנת לשחרר את זלדה מהכלאה ולנצח את גאנון. השחקן הוא זה שבוחר איך להתקדם במשחק בין אם להילחם נגד גאנון או לשחרר את החיות האלוהיות למלחמה נגד גאנון, ללכת לאזורים שונים בהיירול או למצוא את חרב המאסטר שתעזור לו נגד גאנון.

Mario Kart 8 Deluxe
אם מתחשק לכם משחק מרוץ, זה בדיוק המשחק אליו תרצו להתחבר. השחקנים נוהגים במכונית קרטינג ופריטים הממוקמים לאורך המסלול עשויים לשמש כדי לעכב יריבים או להשיג יתרון תחרותי במרות. ניתן להיתקל זה בזה ולשחק לבד או ביחד במגוון מסחרר של מסלולים בגרפיקה ססגונית ומופלאה – ניתן לבחור תוכנית הגה חכם שמקלה על הנהיגה והשהייה על המסלול במיוחד עבור המתחילים. בכל מקרה, ברגע שתיכנסו לא תרצו לצאת מהמרוץ הזה…

צילום: pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן