חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ישראל גנץ לנתניהו: "מחזקים אותך בהסכם שלום בלי ויתורים"

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ חיזק את נתניהו וקרא לא להסכים לויתורים במסגרת ההסכם המתגבש עם סעודיה "שלום עושים מתוך אמת ומעוצמה"

אמש, לקראת המראתו של ראש הממשלה נתניהו לארצות הברית שיגר אליו ראש מועצת בנימין ישראל גנץ מכתב חיזוק ובו קרא לו שלא להתקפל מול לחצים במסגרת כינון יחסים מדיניים עם סעודיה.

"אני מבקש לברך אותך בשם ההתיישבות בבנימין בברכת הצלחה גדולה. כולנו עומדים מאחוריך ומתפללים להצלחת שליחותך כנציג של מדינת ישראל והעם היהודי. קח עמך את התמיכה הזו וייצג את המדינה בקומה זקופה".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ.

גנץ מתייחס להסכם המתגבש עם סעודיה בתיווכה של ארצות הברית וכותב לנתניהו "אני מברך אותך בחתירה להשגת הסכם להסדרת היחסים עם סעודיה ועם מדינות נוספות. כפי שהיטבת להדגיש, הנך מוביל לשלום תמורת שלום, ולהסכמים בדרך של אמת ומתוך חוזק ועוצמה".

הוא מסביר כי "בכל מצב, חשוב לא להסכים ללחצים המבקשים ויתורים בנוגע לאחיזתנו בבנימין, ביהודה, ובשומרון. הבקשה לוותר על הזכויות ההיסטוריות שלנו בארץ אבותינו ובהתיישבות חוטאת לאמת ומנוגדת לכל עקרון של שלום. כך גם ויתורים, ואפילו הצהרתיים כלפי הרשות הפלסטנית הן ביטוי לחולשה ולא לעוצמה".

ראש המועצה כותב במכתבו כי "כניעה לויתורים עלולה להתפרש כפיקפוק שלנו בזכותנו לשבת כאן, לגדל כאן ילדים ולנהל חיים נורמלים בהתיישבות, ותזמין לחצים נוספים. על כן, אני מחזק אותך כי תעמוד זקוף בדרך זו מעל כל במה. כולנו מאחוריך בכך. יהי ה' עמך" כתב ישראל גנץ.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן