חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביזארי: אדם שננעל בשגגה בתא המטען ברכבו, חולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים

הר נוף: דקות של מתח ודרמה הסתיימו בצהלות שמחה • אדם שננעל בשגגה בתא המטען ברכבו, חולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים

אמש (מוצ"ש) מעט לאחר חצות, התקבלה שיחה במוקד ידידים אודות אירוע לא שיגרתי של אדם שננעל בתא המטען ברכבו, ברחוב הקבלן שבשכונת הר נוף בירושלים.

אביתר בנקל, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא קריאה למתנדבי האזור. מאיר אליהו, יהודה בורודיאנסקי, נפתלי יונגרייס וצביקה כהן, צוות מתנדבים מסניף ירושלים, נענה לקריאה והגיע למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, במיומנות ועבודת צוות, חילצו המתנדבים את מבקש הסיוע, ללא גרימת נזק לגופו או לרכבו.

צילום: דוברות ידידים

מאיר מספר: ״הייתי בסעודת 'מלוה מלכה' כנהוג אצלי בכל מוצאי שבת, כשלפתע התקבלה קריאת חירום על אדם שננעל בתא מטען ברכבו. מיד עליתי על האופנוע שברשותי, כחלק מהתנדבותי ביחידת האופנועים של הארגון. הגעתי למקום, מסביב היתה המולה והמקום היה חשוך. התברר שמבקש הסיוע נכנס לתא המטען והדלת נטרקה עליו בשגגה.

מתנדבים נוספים הצטרפו אליי ויחד פעלנו באמצעות כלים שונים, בנסיון לפתוח את דלת תא המטען, כשאנו נזהרים לא לגרום נזק לרכב. עד מהרה הצלחנו לחלץ את הלכוד בבטחה, לשמחת הנוכחים שהודו לארגון ולנו על התושיה והשירות. הרגשה נפלאה לפתוח שבוע חדש בסיוע מוצלח ועזרה לזולת״.

בארגון ידידים שבים קוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

מיוחד | כשהרבי העלה זכרונות מ"חג הגאולה"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן