חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוטרים שלא מפסיקים לעזור; וגם: ברית מילה למפוני נתיבות

שוטרי משטרת מחוז ירושלים ממשיכים כל העת לחבק את אזרחי המדינה בדגש על תושבי הדרום שנאלצו בעל כורחם, לעזוב את סביבת מגוריהם ולהתארח בעיר ירושלים. ביום שישי האחרון סייעו השוטרים לבני משפחה תושבי נתיבות לערוך ברית מילה לבנם שנולד

בתאריך 30.10, מפקד מרחב דוד במחוז ירושלים, נצ"מ אבי כהן, יצא לבקר במפגש מרגש את המשפחות המפונות מדרום הארץ, הנמצאות בבית המלון 'הבוסתן הספרדי' ברובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים, וזאת על מנת לוודא כי הרשויות דואגות להן והם מרגישם בטוב.

במהלך המפגש המרגש, מפקד מרחב דוד, נצ"מ כהן, פגש את חנה חדד תושבת נתיבות שילדה יומיים קודם לכן בן זכר ונמצאת במלון יחד עם ילדיה, בעוד בעלה נשאר לשמור על ביתם בנתיבות.

השוטרים בהובלת מפקד המרחב נצ"מ כהן, בירכו את חנה להולדת הבן "הירושלמי" של המשפחה, שאלו את האישה כיצד היא נערכת לקראת אירוע הברית. האישה ענתה לשוטרים כי אינה יודעת כיצד לערוך את טקס ברית המילה לבנה וכלל לא חשבה על כך.

מבלי לחשוב פעמיים, שוטרי מרחב דוד בהובלת מפקד המרחב נצ"מ כהן, נרתמו למשימה ואירגנו במהרה את טקס ברית המילה. השוטרים בקשו סיוע ממנכ"ל בית המלון שדאג לכל נושא הכיבוד והשוטרים דאגו לכל השאר, בכלל זה לטקס ברית המילה שהתקיים בארבעת בתי הכנסת הספרדיים ברובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים.

בבוקר יום שישי (3.11), בסיוע שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, האירוע אכן התקיים בנוכחות בני המשפחה ושוטרי מחוז ירושלים יחד עם מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן ומפקד מרחב דוד נצ"מ אבי כהן, שברכו על המילה. ויקרא שמו של הולד בישראל- עופרי.

מפקד מרחב דוד, נצ"מ אבי כהן ציין: "שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים יצאו לבקר את אורחי מלון 'הבוסתן הספרדי', על מנת לשוחח עם המשפחות המפונות מדרום הארץ. במהלך הביקור, פגשנו את הגברת חדד מנתיבות, וכששוחחתי עימה הופתעתי לגלות כי טרם הספיקה לארגן את טקס ברית המילה לבנה שנולד זה מכבר. שוטרי מרחב דוד בסיוע מנכ"ל המלון, סייעו לאישה לערוך ברית מילה לתינוק והטקס המרגש, התקיים ביום שישי בבוקר".

מהמשטרה נמסר לו, "משטרת ישראל ומחוז ירושלים תמשיך לחבק ולדאוג לתושבי הדרום שנאלצו לעזוב את סביבת מגוריהם ולהתארח בעיר ירושלים. זאת זכות עבורנו השוטרים והמפקדים, להמשיך ולהקנות לכולם תחושת ביטחון ובמיוחד ברגעים משמעותיים וקשים אלו, ונמשיך להעלות תקווה ואמונה בלבם של האזרחים- ביחד ננצח, ויהי מה!"

תמונות: דובר צה"ל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן