חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת בריקסטון בדקה ומצאה: אלו מספרי ההתחדשות העירונית בירושלים

מבדיקה שערכה חברת בריקסטון בירושלים יש התעוררות רבה בתחום ההתחדשות העירונית וכיום יש כ-9,000 יחידות דיור בתהליכי פינוי ובינוי או חיזוק מבנים.

דביר אינדיג מנכ"ל חברת בריקסטון : "אחת הבעיות המרכזיות שיש לדיירים בתהליך פינוי ובינוי הינה שמירה על דברי הערך הקיימים בדירות" .

חברת בריקסטון ירושלים תאפשר לקבלני הבניה בפרויקטים מסוג פינוי ובינוי או חיזוק מבנים, השכרת כספות לדיירי הבניינים הנ"ל 50% הנחה. מתחם בריקסטון ירושלים כולל בתוכו 2,600 כספות מאובטחות.

החשיבות לשמירת דברי ערך הקיימים בדירות בפרויקטים של פינוי ובינוי הינה משלוש סיבות:
1. הבניינים מוקפים בפיגומים אשר מעידים על שיפוץ ומהווים כר פורה לפריצה וגניבה. בעבר הקומות הגבוהות היו "חסינות" מפני פורצים עקב גובה הקומה, אך לא הפעם, הפיגומים סביב הבניין מהווים "סולמות" נוחים מבחוץ לכל דחפין.

2. הבניין הופך לאתר בנייה בו מסתובבים פועלים ואנשים לא מוכרים, ללא שליטה ובקרה של דיירי הבניין. זוהי הזדמנות לפורצים לנצל את המצב ולפרוץ לדירות הבניין על ידי התחזות.

3. גם בפרויקטים של פינוי בינוי, דיירים אשר הייתה להם כספת בדירה, ברוב המקרים לא יעבירו אותה לדיור הזמני, אלא ישתמשו בפתרון זמני, מאולתר ולא בטוח.

בתמונה מימין לשמאל : דביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון , יענקי מייזליש סמנכ"ל חברת טרא נדל"ן, ושירי שניידר סמנכ"לית ממשל ומוניציפלי במרכז הבניה הישראלי, באירוע השקת המיזם של חברת בריקסטון בעיר הנדל"ן 2023 ירושלים. צילום: מורג ביטן

על כן, חברת בריקסטון ירושלים תאפשר לקבלני בניה בפרויקטים מסוג פינוי ובינוי או חיזוק מבנים, השכרת כספות עבור דיירי הבניינים בהנחה של כ- 50% הנחה.

 

מתחם בריקסטון ירושלים כולל בתוכו 2,600 כספות מאובטחות. המתחם מנוהל אבטחה ודיסקרטיות ברמה הגבוהה ביותר. אופציה אחרת לניסוח: למתחם הכספות של "בריקסטון" דיסקרטיות ורמת האבטחה הגבוהה ביותר (אופציה להוסיף – שיש בשוק כיום).

כל לקוח עובר לפני הכניסה למתחם בדיקת זיהוי ביומטרית שכוללת זיהוי תווי פנים ובדיקה ביטחונית מקיפה וכל כספת תיפתח ב-2 מפתחות של הלקוח ושל קצין הבטיחות במתחם.

אופציה אחרת לניסוח: בעת הגעתו של הלקוח הוא עובר בדיקה ביטחונית הכוללת – זיהוי פנים ביומטרי ובידוק בטחוני. לאחר הבדיקה, תיפתח התיבה בעזרת 2 מפתחות, אחד של הלקוח והשני של קצין הביטחון במתחם.

דביר אינדיג, מנכ"ל חברת בריקסטון מציין שהמתחם "בריקסטון" מבוטח על ידי חברת הביטוח LLOYSD'S" וכל תיבה ותיבה מאלפי התיבות שבמתחם מבוטחת בשווי של $5,000 (חינם). עם זאת הלקוח יכול להגדיל את פוליסת הביטוח על פי שווי התכולה ועד לחצי מיליון דולר $.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן