חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגה של רומנטיקה בשיק אורבני – גרייס אירועים

חגיגה של רומנטיקה בשיק אורבני – גרייס אירועים

כשהחזון מתעורר לחיים נוצרים אירועים מופלאים. במתחם האירועים גרייס יודעים מה החוגגים אוהבים ויודעים גם כיצד להפוך רעיונות יצירתיים למציאות מפתיעה ומרגשת.
גרייס הוא אולם אירועים אופנתי וחדשני, שעוצב בהשראת לופטים ניו יורקים ומלונות בוטיק אירופאיים קלאסיים והמפגש ביניהם יצר קומפלקס שמתאים לחגיגות שנעות בין 200-450 משתתפים באווירה אורבנית רומנטית וקסומה עם פסיליטיס ברמה הגבוהה ביותר, פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וקולינריה משובחת. כל החומרים הדרושים לאירוע שהוא הצלחה מסחררת!

פנינה בלב גוש דן
גרייס ממוקם בלב גוש דן, באזור התעשייה של ראשון לציון, מיקום גיאוגרפי אטרקטיבי שמאפשר נוחות וקלות הגעה לבאים מכל הכיוונים בתחבורה ציבורית ופרטית.
המקום עצמו תוכנן ומעוצב בדרך כזאת שהוא ינתק אתכם כליל מההווי האינטנסיבי והתובעני אשר מחכה בחוץ ויכניס אתכם מיד לאטמוספירה רגועה ושיקית, שכולה החיים הטובים וסטייל.
המתחם הייחודי מתאים לאירועים מסוגים שונים בשלל סגנונות, לפי בחירתכם מחתונות קונספט – שישי בצהריים, חתונות ערב, אינטימיות או חתונה הפוכה דרך אירועים עסקיים כגון השקות, גיבוש לעובדים ועד מבחר אירועים פרטיים ושמחות שתרצו לציין בדרך המלהיבה והסוחפת ביותר כמו בר/בת מצווה, ברית/ה ועוד.

עיצוב מרשים – טכנולוגיה מתקדמת
מהבחינה הוויזואלית – גרייס הוא מקום שמיד מעורר אפקט של WOW. כאן תיהנו מאולם משגע בסטנדרטים של חו"ל באדפטציה מקומית בעל וויטרינות גדולות שמכניסות פנימה את החוץ.
גולת הכותרת הוא ללא ספק מגן אורבני יפהפה ויוצא דופן נהדר לקבלת פנים ולחופה מרהיבה ביופייה.
המקום עצמו מאוכלס בריהוט אלגנטי, גופי תאורה בעלי נוכחות עוצמתית המשתלשלים מהתקרות הגבוהות שיוצרות מרחב פתוח ואוורירי, הקפדה עד הפרט הקטן ביותר כך שלאן שלא תסתכלו תגלו פריטים חזותיים בולטים ומרשימים. כמו כן, רחבת ריקודים רחבת ידיים מאובזרת בעמדת תקליטן. אגב, הציוד המתקדם הוא חלק בלתי נפרד מיצירת האירוע בגרייס ממערכת סאונד סטייט אוף דה ארט ועד אמצעי תאורה להתאמה אישית.

חוויה קולינארית מרגשת בהתאמה אישית
ההרפתקה הקולינרית תוצרת גרייס מרעננת ויוצאת דופן עם שלל מטעמים המבוססים על חומרי גלם עונתיים איכותיים ואלטרנטיבות לצמחונים וטבעוניים. הפרזנטציה, הקומפוזיציה, האסתטיקה וכמובן – הטעמים ייקחו את האורחים שלכם להרפתקה גסטרונומית חושית והמנות מהאירוע גם יככבו בחשבונות האינסטגרם, כי אי אפשר שלא להתהפנט מהן.
קבלת הפנים שופעת מנות חובקות תבל שמשלבות בין ים ליבשה ובעיקריות בולטות מנות בשרים עסיסיות וקולקציית הקינוחים צבעונית ומתוקה ובר הקינוחים הססגוני פתוח לאורך כל הערב עם כוכבים כמו סופלה חם ומקרונים צבעוניים.
בנוסף לאוכל גורמה שמפגיש בין הטרנדים החמים למעדנים קלאסיים אהובים – באולם של גרייס גם לאונג' מושקע המציג תפריט אלכוהולי ונשנושים נהדרים להשלמת החוויה החגיגית המושלמת שמעוררת תיאבון ומשביעת רצון.

מפנקים מההתחלה עד הסוף
בעלי השמחה ומשפחותיהם נהנים בגרייס מסוויטה מפנקת שגם היא עוצבה תוך התכתבות עם מלונות בוטיק מהודרים בינלאומיים. הצוות של גרייס מקצועי, מסור, אדיב וקשוב לצרכים וישמח ללוות אתכם צעד אחר צעד בבניית, תכנון ויישום ההפקה של האירוע שלכם כולל אפשרויות לעיצוב בהתאמה אישית כך שהרעיון שלכם יקרום עור וגידים בדיוק לפי איך שתרצו להוציא אותו אל הפועל.
מוזמנים לגלוש לאתר האינטרנט של גרייס אולם אירועים בראשל"צ – grace-events.co.il ולהתרשם בעצמכם מהכמות המרשימה של חוות דעת והמלצות של חוגגים שחגגו ונהנו בגדול וכן לצפות בתמונות של אירועים שנערכו בשעות יום וערב במקום על מנת להבין מה מחכה לכם. כמובן שאין כמו להרגיש ולחוש את האנרגיות ולראות את המקום עצמו – קבעו פגישת היכרות וצאו לסיור בממלכה של גרייס. ברגע שתיכנסו – כבר לא תרצו לחגוג באף מקום אחר.

צילום: גרייס אירועים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן