חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בכללית מחוז ירושלים מציינים את יום הרופאה והרופא: 1,065 תודות אישיות שוגרו לרופאי המחוז

זו שנה שישית ברצף שבתאריך 11 בינואר מציינים בישראל את יום הרופאה והרופא. התאריך שנבחר הוא יום יסודה של ההסתדרות הרפואית בישראל בשנת 1912.

במחוז ירושלים עובדים 1,065 רופאות ורופאים, מומחים בכ-30 התמחויות ונותנים מענה למעל חצי מיליון מטופלי מחוז.

5,270,059 ביקורים אצל רופא נרשמו בכללית מחוז ירושלים במהלך שנת 2022. מתוכם 4 מיליון ביקורים אצל רופאי משפחה והילדים ושאר ברפואה יועצת.

605,476 ביקורים התקיימו בטלפון או בווידאו. נתון מעניין הוא ששביעות הרצון של המטופלים במחוז ירושלים מביקור טלפוני וביקור באמצעות מערכת וידאו ממשיך להעלות ומירב המטופלים מעדיפים ביקור באופן זה על פני ביקור פיזי במרפאה. מעל 20,000 ביקורים קיימו רופאי המחוז בבתי המטופלים.

ד"ר ורד ישראלי. צילום: דוברות כללית מחוז ירושלים

הרופא הוותיק ביותר עובד בכללית מעל 40 שנה. גיל הממוצע של הרופאים במחוז עומד על 45 ובממוצע, רופאים עובדים בכללית מחוז ירושלים כ-15 שנה.

לדברי ד"ר ורד ישראלי, מנהלת רפואית בכללית מחוז ירושלים: "יום הרופאה והרופא הוא הזדמנות נהדרת עבור כולנו לומר תודה לצוותים הרפואיים הפועלים במחוז ירושלים, להוקיר את תרומתם הייחודית לחיי הקהילה ולציין את העשייה האדירה שנעשית על ידי הרופאים ביום יום למען קידום בריאותם של המטופלים. אני חוגגת יחד עם 1,065 רופאים את ההישגים וגאה להיות חלק מהנהלה הרפואית במחוז ירושלים".

כללית במחוז ירושלים נותנת שירות לכ-600,000 מבוטחים, בשטח גיאוגרפי ענק אשר גבולותיו: במזרח -ים המלח והבקעה, במערב – בית שמש, בדרום – קריית ארבע, בצפון – עד גבול בקעת בית שאן.

מחוז ירושלים נחשב לאחד המחוזות המיוחדים ביותר של כללית, וזה בשל האוכלוסייה המגוונת שבו במגזר הערבי, החרדי והכללי.

במחוז כ- 230 אתרי שירות: מרפאות ראשוניות, יועצות, מכוני דימות, בריאות הנפש, בתי מרקחת, מכוני התפתחות הילד, מעבדה מחוזית ועוד. נתון מעניין נוסף הוא ריבוי טבעי גבוה עם אחוזי ילודה גדולים – מעל 10,000 תינוקות מידי שנה.

שלושה חשודים בפעילות טרור נעצרו אמש בבית דוקו

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן