חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתוני תחלואת הקורונה: ירידה קלה בחולים הקשים בהדסה עין כרם, שערי צדק עם 64 חולים קשים

הבוקר פרסמו המרכזים הרפואיים בירושלים את נתוני תחלואת הקורונה המעודכנים.

מהנתונים עולה כי חלה ירידה קלה בחולים הקשים במרכז הרפואי הדסה עין כרם, אך עדיין מוקדם לקבוע האם מדובר בשינוי מגמה או בדעיכה רגעית.

המספרים: במחלקות הקורונה בהדסה עין כרם מאושפזים הבוקר 135 חולים, מתוכם 64 במצב קשה וקריטי – 26 מהם מונשמים.

כמו כן, על פי הנתונים שפורסמו היום, במחלקות הקורונה במרכז הרפואי שערי צדק מאושפזים 107 מטופלים 67 במצב קשה מתוכם 24 במצב קריטי.

אין הקלה בעומס הכבד במחלקות הקורונה במרכז הרפואי הרצוג בירושלים.

מצב התחלואה היום: 108 חולים, 43 במצב קשה, 58 במצב בינוני, 5 במצב קל, 2 מונשמים.

ד"ר קובי חביב, מנהל המרכז הרפואי הרצוג אמר על ההיערכות לפתיחת מחלקה לגמילת מונשמים בתקופת הפוסט-קורונה: "בהמשך לבקשה הדחופה של משרד הבריאות, המרכז הרפואי הרצוג ממשיך בהיערכות לפתיחת יחידה ייעודית לגמילת חולים מונשמים פוסט-קורונה, שתפתח בימים הקרובים.

המרכז הרפואי הרצוג הוא בין מרכזי ההנשמה המובילים והגדולים בעולם. פתיחת יחידת ההנשמה הייעודית תסייע בפינוי מיטות טיפול נמרץ ומונשמים בבתי חולים בכל הארץ."

במשרד הבריאות מקווים שבימים הקרובים יתחילו לראות את השפעת הסגר והחיסונים על מצב התחלואה בארץ, כדי שיוכלו להתחיל לפתוח את המשק.

במשרד הבריאות מבינים שהסגר זה מהלך קשה ולא כיף עבור אף אחד מאזרחי ישראל, אבל בכל הנוגע לעסקים מדובר על מכת מוות עבור לא מעט מהם, במיוחד עבור העסקים הקטנים, ולכן במשרד הבריאות מעוניינים למהר את פתיחת המשק כדי לאפשר לבעלי העסקים לחזור כמה שיותר מהר לשגרת עבודה לפחות חלקית.

מחלקת הקורונה בהדסה – צילום: דוברות המרכז הרפואי הדסה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן