חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש ביד שרה: פתרון פורץ דרך לנשים לאחר "לידה שקטה"

בירושלים נפתח השבוע במלון ירמיהו 33, אגף חדשני להחלמה של נשים לאחר לידה שקטה. זו הפעם הראשונה בה מוצע בית החלמה ייחודי מסוגו, המתמקד בצרכים הייחודיים של הנשים הזקוקות להחלמה במקרים אלו.

האגף החדש מציע סביבה שקטה ומרגיעה למחלימות ומעניק תנאים מעולים להחלמה גופנית ונפשית ברמה המלונאית הגבוהה ביותר. המקום מפנק ומאפשר שהות של הבעל או תומכת, חדר אוכל פרטי, אולמות ייעודיים לפעילות והעשרה וכניסה חופשית לשירותי הספא של המלון. העלות ליולדות ולבעליהן מסובסדת משמעותית.

לדברי הרב אורי לופוליאנסקי, נשיא יד שרה, עד היום, נשים שאיבדו את הילד ב"לידה שקטה" היו נאלצות להגיע לבית החלמה ביחד עם יולדות רגילות ופעוטות, מה שהפך את התהליך למורכב מאוד. "כאן, בפעם הראשונה, נשים יכולות לעבור את התקופה המורכבת ביחד עם נשים שעוברות חוויה דומה, ומקבלות כלים כדי לאפשר להן לחזור לשגרה המשפחתית בצורה המיטבית".

מלון ירמיהו 33, ממוקם ברובע הכניסה לירושלים, מציע אירוח ירושלמי מהודר בנוף עוצר נשימה. אורחי המלון נהנים ממתחם ספא מאובזר, חדר כושר מתקדם, בריכה הידרותרפית, חמאם טורקי ועוד.

האגף החדש מאפשר לנשים לקבל את הטיפוח הנדרש, בסביבה מרגיעה ותומכת, ובנוסף לכך, להשתתף בקבוצות תמיכה וסדנאות העשרה המתמקדות בחוויותיהן הייחודיות.

"המטרה שלנו היא להקל על הנשים שעברו לידה שקטה, למצוא את הכוח להמשיך, להתמודד ולהתחלם", אומר מנכ"ל יד שרה משה כהן "אנחנו מספקים להן את הכלים שהן זקוקות להם, עם צוות מקצועי רב מערכתי לתמיכה קבוצתית ופרטנית בשיתוף עמותת "ניצוצות ענבר", ומאמינים שהאגף החדש שלנו יהיה במה חשובה בתהליך ההחלמה שלהן".

ראש העיר וצוות העירייה ביקרו את חניכי מחנה הקיץ הירושלמי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן