חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפגש השייח' נגד יוקר המחיה: מבצע מיוחד לרגל החזרה ללימודים

עליית המחירים המטורפת אשר פוקדת את מדינת ישראל מוכרת לנו זה שנים רבות, כאשר כיום ניתן להרגיש החמרה משמעותית של המצב – המביא משפחות רבות למצב של קושי ממשי להתקיימות כלכלית, כאשר אחד הנושאים הכאובים ביותר הוא נושא המזון לילדים, והעלויות גבוהות שלו.

במטרה לנסות לסייע בנושא, ולהוריד את יוקר עלויות המזון לילדים, החליטו ברשת ״מפגש השיח״ הירושלמית הוותיקה על מבצע חדש לרגל פתיחת שנת הלימודים, במסגרתו יימכרו ברחבי סניפי הרשת הפרוסים בכל הארץ לחמניות חמות, טריות ובריאות להכנת סנדוויצ'ים, במחירים משתלמים ונוחים של 10 לחמניות ב12 ש״ח.

רשת מפגש השיח החלה את פעילותה עוד לפני 32 שנה, כאשר מדובר ברשת הראשונה אשר פעלה במתכונת של 24/6, ומוכרת מנת דגל מיוחדת וטעימה במיוחד – סמבוסק פיצה, לצד ביצה קשה ואייס סחלב, שילוב המושך אל המאפייה הוותיקה לקוחות רבים מכל קצוות הארץ.

צילום: באדיבות יח"צ מפגש השייח'

העסק הוקם ביוזמתו של של שי נאור, אשר מנהל את המקום במודל של עסק משפחתי – לצד ארבעת ילדיו. הרשת מתמחה באפייה בטאבון אבן, שנבנה במיוחד בכל סניף בהתאמה לצרכי המאפים בו וידועה באווירה הייחודית של המקום.

הבעלים של הרשת – שי נאור, מסםר לנו כי "היינו בית האוכל הראשון בעיר שהיה פתוח 24 שעות ביממה והמקום הפך למקום הבילוי של הירושלמים. רק בשנת 2003 הועבר הסניף לרחוב האומן, לצורך הרחבה ופתיחת הקונדיטוריה.

מאז, עקב הביקוש הרב בקרב הירושלמים למאפים ולמאכלים המיוחדים שלנו נפתחו סניפים נוספים ברחבי העיר ומחוצה לה, כאשר לרשת סניפים גם בפסגת זאב, קניון מלחה, הדסה עין כרם, קריית מנחם, מבשרת ציון, מודיעין ואפילו באילת".

ברשת, מקפידים לחדש כל הזמן בסוגי מאפים, משקאות ומאכלים חדשים – כגון חלות לשבת, קונדיטוריה, בר סלטים עם 32 סוגים להרכבה עצמית, סלטים לשבת, אייס סחלב מיוחד לקיץ (המהווה פטנט ייחודי של הרשת), מארזי סמבוסקים קפואים לבית ועוד.

כך שאם חשקה נפשכם במאפה טעים ומגוון או לחמניות טעימות לבית הספר במחירים נוחים במיוחד, אנו מזמינים אתכם לסניפי הרשת של ״מפגש השייח'״ בפרוסים ברחבי הארץ.

צילום: באדיבות יח"צ מפגש השייח'

סוגרים את הרעב בסליחות – המאפייה שפתוחה 24/6

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן