חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כים מהליכוד מצטרפים לקריאתו של עופר ברקוביץ' ותומכים בבנייה בעטרות

הלחץ על הבנייה בעטרות נמשך: ח"כ עמית הלוי ואריאל קלנר תומכים בקריאתו של עופר ברקוביץ' לבנות שכונה חדשה בעטרות.

בסיור שערך היום עופר ברקוביץ' יחד עם ח"כ עמית הלוי וח"כ אריאל קלנר הביעו חברי הכנסת תמיכה בבנייה בשכונה, וטענו שהם מקדמים את הנושא מול ראש הממשלה.

עופר ברקוביץ' יו"ר התעוררות ויו"ר האופוזציה אמר בסיור: "יש פה אפשרות לבנות עשרת אלפים יחידות דיור, להקטין את העומסים בתוך העיר, לייצר שטחים משלימים להתחדשות עירונית ולמנוע פגיעה בריאות ירוקות. זהו שטח שאין דומה לו בירושלים, מזמין בניה, ויש כאן הזדמנות בעלת חשיבות לאומית ומוניציפלית שאסור להחמיץ. אני מודה לח"כ אריאל קלנר ולח"כ עמית הלוי שהביעו תמיכה בבניה. נמשיך לפעול כדי לקדם תעסוקה ודיור בעתודת הקרקע החשובה והגדולה ביותר בירושלים".

צילום: דוברות התעוררות

אלעד מלכה, חבר מועצת העיר מטעם התעוררות הצטרף לדברי יו"ר האופוזיציה: "עטרות צריכה להיות הקצה האורבני של ירושלים. בניית השכונה תבטיח את אחדות העיר, תוזיל את מחירי הדיור בירושלים, תחזק את האחריות על מזרח העיר ותצמצם מתחים בין אוכלוסיות שונות. שמח לשמוע שראש הממשלה עוסק באופן אישי בנושא וקורא לו לקבל את ההחלטה בהקדם האפשרי".

במהלך הביקור אמר חה"כ אריאל קלנר: "הבניה בעטרות חיונית לחיזוק ירושלים הן ברמה הלאומית והן ברמה המוניציפלית. אני מחזק את חברי מועצת העיר עופר ברקוביץ ואלעד מלכא וכל העושים במלאכה על פעילותם לקידום הנושא לאורך השנים. אני מחויב לנושא ואשוחח על כך עם רה"מ בהקדם. יש כאן חלון הזדמנויות שאותו חייבים לנצל. אסור להחמיץ את השעה!"

חבר הכנסת עמית הלוי גילה שהוא עובד מול ראש הממשלה כדי לקדם את הנושא: "הבניה של שכונת עטרות, בין פסגת זאב לגבעת זאב, תשלים קיר ברזל צפוני להבטחת עתידה של ירושלים, כפי שכינה זאת זאב ז’בוטינסקי שעל שמו הן קרויות. התקדמנו מאוד בשבועות האחרונים, הבנייה מחכה עכשיו לאישור אחרון ואני פועל ומקווה שראש הממשלה יאשר זאת וישלים את המעטפת של ירושלים, כפי שעשה בהר חומה, גבעת המטוס ו-E1.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן