חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חקירת מקרה של השלכת רימון לעבר תחנת דלק חשפה עבירות סחר בסמים והצתה של כלי רכב

משטרת ישראל

חקירת המשטרה שהחלה בעקבות השלכת רימון לעבר תחנת דלק בירושלים, התפתחה וחשפה עבירות נוספות של סחר בסמים, הצתת בית עסק וכלי רכב בעיר.

חוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה בעקבות אירוע שבמהלכו הושלך רימון הלם לעבר תחנת דלק בדרום העיר ירושלים. במהלך פעולות החקירה, עלה חשד נוסף כי החשוד במעשה מעורב גם בעבירות של סחר בסמים.

בתאריך 6.7 נעצר החשוד, כבן 19 תושב ירושלים, לחקירה בימ"ר מחוז ירושלים ומעצרו הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי החקירה. במהלך חקירתו נאספו כנגד החשוד ואחרים ראיות מפלילות, בדבר מעורבותם גם באירוע של הצתת בית עסק לממכר מזון, גם כן בדרום העיר.

משטרת ישראל
אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

נוכח התפתחויות נוספות בחקירה, נעצרו ע״י היחידה המרכזית במחוז ירושלים מספר חשודים נוספים, תושבי ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, שהועברו לחקירה ומעצרם הוארך בבימ"ש. במסגרת חקירתם, עלה כי חלקם היו מעורבים גם בהצתת מספר כלי רכב יוקרתיים בשכונת מלחה בירושלים זאת ככה״נ על רקע סכסוך.

בימים האחרונים השלימו חוקרי ימ״ר ירושלים את חקירתם של שלושה מהמעורבים. עם סיום החקירה במשטרה הוגשה נגדם הצהרת תובע ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדם כתב האישום ע״י הפרקליטות.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בפשיעה החמורה על כל גווניה למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו".

העסק המשפחתי שהתגלה כתחנה לסחר בסמים: ארבעה חשודים נעצרו ביניהם אב המשפחה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן