חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לסופגניות טעימות במיוחד

טיפים לסופגניות טעימות במיוחד

חג החנוכה הגיע ואיתו, כן, לא רק חופש לילדים אלא, הדלקת נרות חגיגית בכל ערב. יש מי שאוהבים את זה, להיכנס למטבח ולהרשים את האורחים, אבל אנחנו מכירים אתכם, אנחנו יודעים שכל מה שאתם מחפשים זו את הדרך להכין כמה מתכונים בזריזות ולהשאיר רושם לא פחות טוב, על האורחים והמארחים.

גם אם אתם לא בשלנים דגולים, תנו לנו לגלות לכם סוד, אתם יכולים להכין סופגניות פשוטות בקלות. סופגניות שמכינים בבית הן הרבה יותר זולות, טעימות, אתם שולטים על המרכיבים שנכנסים לבטן שלכם ושל הילדים, מה גם שבסוף, אין כמו סופגניה טרייה שיצאה עכשיו מהשמן החם. במקום לעמוד בתור בקונדיטוריה או במאפייה הקרובה, יש לנו כמה טיפים שיאפשרו לכם להכין סופגניות בבית, לשלב את הילדים שנמצאים שוב בחופש ולהפוך, לקונדיטורים מומחים, במתכון של עשר דקות הכנה.

כמה המלצות לסופגניות מצויינות

ראשית, איך תשימו לב שהשמן חם דיו לטיגון?

כל סופגניה טובה מיטגנת בתוך שמן עמוק. הטעות הרווחת היא לשים כפיות מהבלילה לפני שהשמן רתח. איך תדעו אם הוא מוכן? הכניסו טיפה אחת מהתערובת אל תוך השמן ובחנו את התוצאה. אם החומר צף למעלה, השמן חם מספיק. אם התערובת שוקעת למטה, המתינו עוד כמה דקות.

הכינו את המשטח מראש לטיגון רצוף של סופגניות

אם אתם רוצים להימנע ממטבח מבורדק ומטיפות של שמן בכל מקום, הכינו את פינת העבודה כך שיהיה לכם נוח. שימו כמה צלחות עם נייר סופג, או רשת על תבנית, שימו את התערובת בסמוך לנקודת הטיגון בסיר ואל תשכחו להשאיר כמה כפיות נוספות, בצד, ליתר ביטחון. ככל שתהיו מסודרים יותר בהתחלה, כך תהליך הטיגון יהיה מהיר יותר ויעיל.

שלוש, המתכון אמנם פשוט, אבל תמיד אפשר לשדרג את הטעם עם ממרחים בטעמים שונים

היום זה כבר לא קשה למצוא ממרח בטעם פיסטוק, שוקולד משובח, חלווה ועוד אינספור שילובים מפתיעים. אם אתם רוצים להרגיש כמו קונדיטורים, פשוט הצטיידו בכמה מחומרי הגלם האלו, אותם אפשר למצוא בחנויות מתמחות או בסופרים גדולים והרכיבו, סופגניות בטעמים. האמינו לנו, אתם תצאו שליטי המטבח ולא יהיה מי שלא ישבח את היד המיוחדת שלכם.

ארבע, תנו לילדים להשתתף

נכון, ילדים צעירים לא יכולים להתקרב לשמן רותח. אבל הם יכולים להניח את הנייר הסופג, לקשט סופגניות בסוכריות צבעוניות, לבזוק אבקת סוכר ועוד. אם הילדים כבר בחופש, לא כדאי לנצל אותם לעבודות המטבח. כך העבודה תסתיים מוקדם יותר ואתם תזכו בחוויה משפחתית משותפת.

מתכון לסופגניות אשל מהירות וטעימות במיוחד

עכשיו, קבלו מתכון קצר וקליל לסופגניות מתוקות, קלות להכנה.

מצרכים

שמן עמוק לטיגון

כוס ורבע של קמח תופח מנופה

שתי כפות סוכר

כפית תמצית וניל

גביע של גבינת אשל, 200 מיל

ביצה

מעט קינמון למי שאוהב.

אופן הכנה

ערבבו את כל החומרים למעט השמן העמוק. הכינו את עמדת הטיגון וחממו את השמן. חשוב שכמות השמן תגיע עד לחצי מגובה הסיר. אחרי שהשמן רותח, הנמיכו את האש וזרקו כפיות מתוך הבלילה אל השמן החם. טגנו את הסופגניות חמש דקות מכל צד, עד שהן מתנפחות ומקבלות צבע חום זהוב. הניחו על נייר סופג או רשת טיגון והמתינו, עד שיצטננו. אז תוכלו לשים אבקת סוכר, ריבה ושאר מטעמים.

סופגניות, צילום: Pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן