חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יבלבל אותם? אוהדי בית"ר ירו זיקוקין בשעת לילה מאוחרת ליד מלון הקבוצה האורחת פטור סלוניקי

פעילות נחושה של שוטרי מחוז ירושלים, הובילה הלילה למעצרם של חשודים המעורבים בירי זיקוקין לעבר בית מלון במרכז ירושלים. עפ״י החשד המעשה בוצע ע״י אוהדי כדורגל וכוון נגד שחקני קבוצה יריבה מחו״ל המשתכנים במקום

הלילה, התקבל דיווח במשטרה על שמיעת קולות ירי זיקוקין לעבר בית מלון במרכז ירושלים. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

שוטרי תחנת לב הבירה, בסיוע והכוונה של תצפיתי מרכז השליטה של מחוז ירושלים, הגיעו במהירות למקום וזיהו את הרכב ויושביו המעורבים במעשים, ותפסו כוורות זיקוקין לאחר שימוש.

בשלב מסויים, בעת שיושבי הרכב זיהו את השוטרים, הם נמלטו מהמקום לכיוון צפון ירושלים עד שנעצרו על ידי שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב, כשברשותם נתפסו חלקי זיקוקין.

כוורות הזיקוקים. צילום: דוברות המשטרה

שלושת החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי מעלה אדומים, שנעצרו על ידי השוטרים, הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה. היום החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק ומפרי סדר באשר הם, ונגד כל מי שינסה לחבל במהלכם התקין של אירועי ספורט, לרבות לקראת ובמהלך משחק הכדורגל שיתקיים הערב באצטדיון טדי בירושלים.

אנו קוראים לקהל האוהדים שיגיע היום למשחק, להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים, להימנע מגילויי אלימות פיזית או מילולית, בטרם, במהלך ולאחר המשחק ולשמור על אווירה ספורטיבית וחווית ספורט מהנה לכולם".

הסדרי התנועה והחניה: היערכות המשטרה לקראת המשחק הגורלי מחר בטדי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן