חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום ה-EGG'S BENEDICT הבינלאומי במלון וולדורף אסטוריה

לרגל יום ה-EGG'S BENEDICT הבינלאומי מזמין מלון וולדורף אסטוריה את הקהל הרחב לחגוג בארוחת בוקר מפנקת עם מגוון מנות EGG'S BENEDICT (בין התאריכים 16.4 – 27.4)

מנת ה EGG'S BENEDICT היא אחת ממנות ארוחת הבוקר והבראנץ' הפופולאריות ביותר שיש. המנה נוצרה לראשונה בשנות ה-20' של המאה הקודמת במלון וולדורף אסטוריה ניו יורק (אותו מלון הביא לעולם גם את סלט הוולדורף).

על פי המסורת, המנה נוצרה כאשר לקוח קבוע של מסעדת המלון בשם BENEDICT הגיע בבוקר לאחר ערב ארוך של שתיה וביקש טוסט עם ביצה עלומה והמון רוטב הולנדז – או בקיצור: מנה אשר תעביר לו את ההנגאובר. שף המלון, זיהה את הפוטנציאל, שינה את הלחם למאפין אנגלי והעניק את שם הארוחה לכבוד הלקוח ובכך נתקבעה המנה הטעימה בדברי הימים של הקולינריה העולמית ומאז, מדי שנה, מציינים את יום ה EGG'S BENEDICT ב 16.4.

מלון וולדורף אסטוריה החליט לחגוג השנה את היום הקולינרי הבינלאומי הייחודי ולקח את זה עוד צעד קדימה. במשך שבוע ימים יוצעו בארוחת הבוקר של המלון כמה סוגים של EGG'S BENEDICT בטעמים אנינים ובלתי נשכחים.

בתפריט BENEDICT EGG'S תמצאו:
גרסה ניו יורקית ביצה עלומה, לחם בריוש, עלי תרד, סלמון מעושן ורוטב הולנדייז
גרסה בלגית ביצה עלומה וופל בלגי, קריספי תפוח אדמה, אנדיב ורוטב הולנדייז
גרסה ים תיכונית ביצה עלומה, לחם בריוש, עלי מנגולד, תבשיל עגבניות, טונה ורוטב הולנדייז
גרסה צרפתית ביצה עלומה, פרנץ' טוסט, בצל מקורמל, סלמון מעושן ורוטב הולנדייז
גרסה בריאה ביצה עלומה, לחם מחמצת כפרי, אבוקדו, סלמון מעושן ורוטב הולנדייז
כל הטוב הזה קורה בין התאריכים 16.4- 27.4. לצד כל זה, תוכלו גם ליהנות מתפריט א-לה קארט וגם ממזנון עשיר ומפואר והכל ב 200 ₪ בלבד!

ארוחת בוקר מפנקת במסעדת הפאלאס מלון וולדורף אסטוריה. צילום: feel the vibe photography

ומה בגזרת ארוחת הבוקר? ארוחת הבוקר של וולדורף אסטוריה משלבת בין תפריט א-לה קארט ובין ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת והכל באווירה מוקפדת ויוקרתית עם שירות אישי לשולחן.

תפריט ארוחת הבוקר מורכב מבופה עשיר ויוקרתי וכולל ירקות חתוכים מכל המינים והסוגים, סלטים טריים, מגוון של גבינות קשות, גבינות עזים, גבינות רכות ועוד. דגים מעושנים, הרינג כבוש, סלמון מעושן, דגי הליבוט, מקרל וגרבלאקס תוצרת בית, פירות העונה, מבחר פירות יבשים, מבחר מנות אישיות המתחלפות מדי יום, מבחר יוגורטים וגרנולות ואף מנות נוספות המוגשות בכלי חימום כגון בלינצ'ס, פטריות מוקפצות, קישים שונים, שקשוקה, מבחר אנטי פסטי ועוד.

בעמדת הלחמים המפוארת תמצאו לחמים שונים ממחמצת עד פרצלס, בורקסים, קרואסונים, עוגות גבינה, עוגות שמרים, עוגות בחושות, קפקייקס ודיינישים. מכונת קפה מקצועית תפיק עבורכם קפה איכותי לפני, אחרי ובאמצע הארוחה ככל שרק תחפצו. את הארוחה מלווים מים מינרלים או מוגזים, משקאות פרי שונים, משקאות חמים, יין, ועוד.

בנוסף, נמצא לרשותכם גם תפריט א-לה קארט שיוגש לשולחן לפי בקשתכם וכולל חביתות עם כל תוספת אפשרית, ביצים עלומות, עין, חביתת חומוס טבעונית וכמובן EGG"S BENEDICT בליווי רוטב הולנדייס על מצע של טוסט בריוש. לקינוח תוכלו להזמין בהגשה אישית וופל בלגי, פנקייק או פרנץ' טוסט בתוספת מייפל, שוקולד ופירות חתוכים.

בנוסף, מציעה ארוחת הבוקר פינת בריאות המורכבת מעוגות ללא תוספת סוכר, לחם ללא גלוטן, מבחר פירות יבשים אקזוטיים, ירקות עוד.

שעות ארוחת הבוקר:
ראשון- שישי: 06:30- 10:00 ( הגעה אחרונה בשעה 0900)
להזמנות: טל': .כתובת- אגרון 26, ירושלים.
יש להזמין מקומות מראש.

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – פאלאס בירושלים ונחשב בזמנו לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר.

במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא Guerlain -מתחם בריאות וספא יוקרתי הכולל בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוח, שני חמאם טורקי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות לוקרים אישיים, חדר כושר מפואר, 9 חדרי טיפולים וסוויטת טיפולים זוגית עם מקלחת צמודה.

מנת EGGS BENEDICT במסעדת פאלאס וולדורף אסטוריה. צילום: FEEL THE VIBE PHOTOGRAPHY

2 חשודים נעצרו בחשד להובלת בלוני גז ללא פיקוח

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן